וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: חוזה ל-5 שנים עשוי להשאיר את ורמוט

הקשר עדיין לא החליט סופית אם להישאר, אך בכל מקרה ייאלץ לקצץ בשכרו. ראשי האדומים ייפגשו עם רועי גורדנה ורן בן שמעון

one

בהפועל תל אביב שמחו אמש (שבת) מהניצחון על קרית שמונה, שחתם פלייאוף עליון מוצלח עבור האדומים. למרות זאת, נרשמה אכזבה מכך שעומר דמארי לא הצליח לשפר את מאזן השערים שלו ולזכות במלכות השערים, אחרי שערן זהבי כבש שלושער ועקף אותו. "עומר נתן עונה חלומית", אמרו בהפועל. "בלעדיו הקבוצה הייתה במקום אחר לגמרי. הגיעה לו מתנת פרידה אחרי כל מה שהוא נתן למועדון".

בימים הקרובים יחלו באופן רשמי לעבוד על העונה הבאה. רן בן שמעון צפוי להיפגש עם חיים רמון עד אמצע השבוע ולהודיע לו האם מוכן לקצץ כ-50 אחוז משכרו ולהמשיך גם בעונה הבאה. בהפועל מעריכים כי בן שמעון יסרב לקיצוץ והצדדים יפסיקו את ההתקשרות. אם אכן זה יקרה או אלי כהן ה"שריף" או אסי דומב יחליפו את בן שמעון בתפקיד. ייתכן גם שהפועל תנסה למצוא מנג'ר מקצועי שתחתיו דומב יעבוד.

שחקן הפועל תל אביב גילי ורמוט חוגג. יוסי ציפקיס
עשוי להישאר בסופו של דבר. ורמוט/יוסי ציפקיס

כאשר ימונה מאמן הוא אמור להחליט במספר נושאים, אולם כרגע ישנן מספר החלטות שהתקבלו על ידי ההנהלה. האדומים יעשו מאמצים להשאיר את גילי ורמוט בקבוצה למרות חוזהו הגבוה. בהפועל שוחחו עם מקורבים לקשר בימים האחרונים והציעו שורמוט יקצץ מעט בשכרו ויקבל חוזה לחמש שנים בקבוצה. נראה כי הקשר נוטה להסכים לקבל את הצעת הפועל, אך יבקש מספר ימים כדי להחזיר תשובה לראשי המועדון. ורמוט חושש כי הפועל לא תשאף לתארים בעונה הבאה ולכן עדיין לא גיבש החלטה סופית אם לחתום בקבוצה.

אם לא יחתום מכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב תנסנה להעביר את הקשר אליהן. בנוסף לורמוט, מי שאמורים להישאר מבין הבכירים בשחקני הפועל תל אביב הם הקפטן שי אבוטבול, שגם יתבקש לקצץ בשכרו וסלים טועמה שעמו אמורים להיפגש ולחתום על חוזה חדש. כמו כן, ישראל זגורי , אוראל דגני, ליאור לוי, ולוקאס סאשה אמורים להמשיך בקבוצה. יתר הזרים ישוחררו מהקבוצה ועם חלקם תנסה הפועל להגיע לסיכום על פיצוי, אם ידרשו זאת.

המאמן שימונה אמור להכריע מי יישאר מבין שני השוערים, דני עמוס ובוריס קליימן. הדברים נכונים גם לגבי רן יצחק, שרצון המאמן ייקבע אם הוא יישאר בהפועל תל אביב בעונה הבאה. לגבי רועי גורדנה הדעות במועדון חלוקות. הקשר אמור להיפגש עם ראשי האדומים בשבוע הבא, אך הסיכויים שיישאר נראים נמוכים. כרגע נראה כי הקשר סיים את דרכו בקבוצה ולא ימשיך בעונה הבאה. על פי טענות ההנהלה, גורדנה דורש סכומים גבוהים והיא תעדיף שיעבור לקבוצה אחרת בישראל כשהפועל תקבל דמי השבחה. בעניין גורדנה הדברים לא סגורים לחלוטין. אם יגיע מאמן שיתעקש על הישארותו של גורדנה, הפועל תנסה לחדש עמו את המשא ומתן. כידוע, גורדנה סיים את חוזהו בהפועל והוא שחקן חופשי ואם בהפועל לא תהיה החלטה מהירה בעניינו הוא עשוי לחתום בקבוצה אחרת בארץ.

עוד במסגרת המועדון, ראשי עמותת האוהדים גיא זקס ואסף אלוויה עזבו את תפקידם. השניים החליטו על צעד לאאחר שמאסו בהתנהלות ראשי המועדון וההנהלה. "כשטביב עזב, חשבנו שהדברים ישתנו ב-180 מעלות", אמר אסף אלוויה. "מאז שחיים רמון לקח את הקבוצה הוא לא עמד בשום הבטחה, אנחנו כראשי העמותה רוצים להיות יותר מעורבים בניהול הקבוצה ובהחלטות שיתקבלו ולא שיתפו אותנו כמעט קודם לכן. עדיין רב הנסתר על הגלוי, ולכן החלטנו לעזוב, כי לא פתחו לנו את שערי המועדון. אנחנו מקווים שהפועל יקבלו החלטות שונות, כי אם לא תהיה קטסטרופה כלכלית בקבוצה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קשר הפועל תל אביב רועי גורדנה. קובי אליהו
ייפגש עם ראשי האדומים. רועי גורדנה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully