וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה חייבת כמיליון שקל לשחקנים

18.5.2014 / 11:01

ישיבת חירום בענייני תקציב והצוות המקצועי תתקיים בקרוב. במועדון מחפשים משקיעים. קובי רפואה ימשיך בצוות המקצועי?

one

מכבי פתח תקוה חייבת כמיליון שקל לשחקני הקבוצה כתוצאה מחובות העונה שעברה, כך על פי הערכות במועדון לאחר שהתברר כי לא חילקו את משכורות חודש מרץ וחלק ממשכורות חודש פברואר. השכר הכללי עומד על כשמונה מיליון שקל בעונה, והוא כולל בתוכו את שכר השחקנים והצוות המקצועי. החוב הזה כולל מענקי ניקוד שונים שהמועדון לא שילם לשחקני הקבוצה מתחילת העונה. במועדון יכנסו ישיבת חירום שמטרתה לבחון את עתידו המקצועי והכלכלי, כשבין היתר יוחלט מתי יחולק הכסף לשחקנים ומה יהיו מקורות המימון שלו. במועדון מחפשים משקיעים ופנו בסוף השבוע לשני אוהדי הקבוצה במטרה לבחון אפשרות לסיוע.

אחת האפשרויות שעלתה: מכירת יתרת האחזקה בכרטיס של טל בן חיים (25 אחוז) למכבי תל אביב. במועדון בונים גם על מכירת עומר דמארי לחו"ל, שתכניס מליוני שקלים לקופה של המועדון.

"המצב של הקבוצה לא פשוט, לא קיבלנו משכורות באופן סדיר העונה וחייבים לנו מענקי ניקוד. לא ברור איך המועדון ישלם את הכסף", אמר אחד השחקנים. במועדון הבטיחו כל בקרוב מאוד, כמיטב המסורת בשנים האחרונות, תיערך פגישה עם השחקנים. בישיבה יוכרז גם סופית נושא המאמן. במועדון כבר אישרו כי ייטב לוזון יישאר, אך גם קובי רפואה עשוי להמשיך. רפואה מתלבט, אך במועדון מודעים לתרומה המקצועית שלו. יו"ר ההתאחדות אבי לוזון יפרוש מתפקידו בחודש יולי, וכפי שפורסם בוואלה! ספורט ייתכן שיחזור לשדרת הניהול במידה ולא יחזיק בתפקיד רשמי בהתאחדות לכדורגל.

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
יישאר גם בעונה הבאה? קובי רפואה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully