וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: בלבול צפוי להיפגש עם ההנהלה כדי לדון בעתידו

18.5.2014 / 9:50

המאמן רוצה להישאר, בקבוצה חוששים שעיכוב השיחות יגרום לעזיבתו. המועדון יבקש את עזרת מאזן גנאים במציאת ספונסר

one

בני סכנין סיימה אמש (שבת) את העונה בהפסד 4:1 למכבי תל אביב, אך במועדון מסכמים עונה טובה מאוד שכללה העפלה מפתיעה לפלייאוף העליון ותצוגות טובות גם במשחקים במסגרת הפלייאוף. בסכנין כעת מתעסקים בדבר אחד עיקרי והוא השגת מקורות מימון לעונה הבאה. בקבוצה נקלעו לקשיים כלכליים קשים בחודשים האחרונים שהובילו אף לעיכוב משכורות, וכעת במועדון יתפנו לדון עם עיריית סכנין בנוגע לכספים שאמורים להתקבל ממנה. כמו כן יבקשו בהנהלה מראש העיר מאזן גנאים לסייע משמעותית במציאת ספונסרים לעונה הבאה.

ראש עיריית סכנין מאזן גנאים. אדריאן הרבשטיין
סכנין חייבת את עזרתו. גנאים/אדריאן הרבשטיין

במקביל בקבוצה רוצים לעבוד על בניית הסגל לעונה הבאה כשהמאמן מרקו בלבול וההנהלה צפויים להיפגש כדי לסגור על המשך דרכו של בלבול בעונה הבאה. המאמן רוצה להישאר אך עד עכשיו לא התקיימה פגישה רשמית בנושא, וגורמים במועדון חוששים שהעיכוב יגרום למאמן לא להישאר בקבוצה.

בגזרת השחקנים, בסכנין יפנו בימים הקרובים למכבי חיפה כדי להבין האם היא משאיר את מוחמד כליבאת ומוחמד גדיר בשורותיה. אם הדבר לא יסתייע, בקבוצה ינסו להשאיר את השניים לעונה נוספת במועדון. הבעיה היא שלכליבאת סעיף בחוזה שאומר שאם השחקן לא יישאר בסגל חיפה הוא יימכר ב-400 אלף דולר, סכום שספק אם סכנין תוכל לשלם. לגבי גדיר, בקבוצה ינסו להשאיל את השחקן לעונה נוספת. במועדון מנהלים משא ומתן גם השוער מחמוד קנדיל מתקיים. הזרים חורחה אלונסו ומארק פרננדס צפויים לעזוב, כמו גם רביד גזל. כריסטיאן הידאלגו עדיין לא חתם על חוזה ולא ברור אם יישאר בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מרקו בלבול מאמן בני סכנין. מגד גוזני
טרם התקיימה פגישה בין הצדדים. בלבול/מגד גוזני

"העונה הזו הייתה העונה כיפית מאוד" אמר מלך השערים של סכנין מוחמד כליבאת לוואלה! ספורט, "עשינו עונה נהדרת ואני באמת רוצה להודות לכולם על עונה מצוינת, הלוואי שיהיו עוד שנים יפות שכאלו". על הקבוצה בה ישחק בעונה הבאה אמר כליבאת: "סכנין זה בית בשבילי. אם אשאר או לא - תמיד אני אזכור שהייתי בר מזל לשחק בקבוצה הזו וזה תמיד יישאר בית בשבילי. אני באמת עדיין לא יודע שום דבר לגביי בנוגע לעונה הבאה". מי שהוזכר כמועמד לקבוצה הוא הישאם כיוואן מהפועל חיפה. כיוואן סיים חוזה בחיפה ואם הוא לא יאריך אותו בסכנין ינסו להביאו לקבוצה.

מוחמד כליבאת שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
ימשיך בסכנין? כליבאת/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully