וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת: "לא רוצים להיות אפיזודה חולפת"

18.5.2014 / 9:51

בעלי הפועל באר שבע שברה שתיקה ארוכה: "נעשה מאמץ אדיר להביא שחקנים נכונים". נעשו שיחות עם שהר וארבייטמן

one

"זה היה מסע מופלא והעונה עלתה על כל הציפיות שלנו. נשחק באירופה, זה חלום שהתגשם לכולנו ועבור הקהל המדהים שהלך איתנו לאורך כל הדרך. מדהים מה שעשינו העונה". כך אמרה הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת שהחליטה לדבר לראשונה לאחר חודשים ארוכים של שקט ושריקת הסיום של העונה הנוכחית שקבעה כי הקבוצה שכמעט וירדה ליגה אשתקד היא סגנית האלופה.

ברקת התייחסה גם לשינוי שעברה הקבוצה העונה. "הנוסחה הנכונה כנראה נמצאה, אני לא יודעת אם יש פתרונות וקסמים, אבל השנה הכול עבד נכון. ואני לא יכולה להצביע על משהו ספציפי. אני רוצה להאמין שתהיה לנו עונה מדהימה נוספת, נעשה מאמץ כי אנחנו מאוד מחויבים לתהליך הזה. אנחנו לא רוצים שבאר שבע תהיה אפיזודה חולפת. כל מי שעובד כאן רוצה שהמועדון יצליח". ברקת התבקשה להתייחס גם לנושא החיזוק. "אנחנו נשב עם אלישע ונעשה מאמץ אדיר להביא את השחקנים הנכונים בעמדות הנכונות".

אלונה ברקת, בעלים הפועל באר שבע. קובי אליהו
אלונה ברקת/קובי אליהו

אז מה באמת קורה בנושא הרכש? כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בראש הרשימה של המועדון נמצאים שלומי ארבייטמן ובן שהר. אתמול התברר כי ברקת כבר יצרה קשר עם השחקן ובדקה אפשרות שיגיע לישראל. שהר שכבש גם ביום שישי מחזיק בשתי הצעות מהליגה השניה בגרמניה ובמספר הצעות מהולנד, אבל גם לא פוסל את האפשרות לחזור. "זה נכון שאנחנו מעוניין בבן, אם יסכים לחזור נשמח לקלוט אותו", אישרו אתמול במועדון. ארבייטמן צפוי לעזוב השבוע רשמית את מונס ובאר שבע תגביר את המאמצים לסגור איתו בימים הקרובים. אם ארבייטמן יסגור, ייתכן מאוד שהמועדון יירד מאופציית שהר בגלל שיקולים כלכליים. במועדון ייכנסו למשא ומתן עם מאור מליקסון אם יסכים לחזור לישראל ובהתאם לתקציב שיישאר עד שיצהיר על כך. אלישע לוי רוצה להחתים שני קשרים במרכז השדה, אחד בעל אופי הגנתי ואחד התקפי יותר.

הקפטן אליניב ברדה הוסיף: "אם היו אומרים לי בתחילת העונה שנסיים במקום השני ונגיע לחצי גמר הגביע, הייתי אומר שלא כדאי לפתח ציפיות. זאת הייתה עונה יוצאת מהכלל והמטרה היא לשחזר את זה ולפתח מסורת. באר שבע צריכה להיות כל עונה בצמרת. לא זכינו בתואר, אבל נשחק באירופה אחרי 18 שנה. סיימנו בסגנית, אז מכאן יהיה קשה מאוד להשתפר אבל זו המטרה. הליגה בשנה הבאה תהיה קשה יותר. מקווה שנתחזק במקומות הנכונים ונהיה קבוצה יותר טובה. העונה הזאת התחילה בצורה מדהימה והיינו קרובים לאיים על התואר, אבל קצת קצרים וחסרי ניסיון ומסורת. צריך לתת שאפו ענק לקהל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שלומי ארבייטמן שחקן מונס. GettyImages
באר שבע מגבירה הילוך. ארבייטמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully