וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-קרית שמונה: דמארי רוצה להיות מלך השערים

מחזיקת הגביע חייבת ניצחון, יחד עם הפסד של ב"ש, כדי לסיים שנייה. חלוץ האדומים רוצה תואר אישי (ש', 20:00, ע' 1)

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

עבור האדומים, מדובר במשחק לפרוטוקול בלבד, אבל הם ינסו לעוז לחלוץ עומר דמארי לסיים כמלך השערים ולא יעלו בהרכב משני לחלוטין. יחד עם זאת, המאמן רן בן שמעון כן מתכנן מספר שינויים. בריאן חרסיסיץ' יחליף בעמדת הבלם את אוראל דגני המושעה וישחק לצד זאב חיימוביץ'. ליאור לוי יחזור להרכב על חשבון אברהם צ'וקול כמגן ימני ואילו אורי כהן יערוך הופעת בכורה בצד השמאלי של ההגנה במקומו של יגאל אנטבי. לוקאס סאשה יפתח במקום הקפטן שי אבוטבול והצעירים רמזי ספורי ושון מלכה יקבלו את הצ'אנס על חשבון ישראל זגורי ובסארט עבדורחימי.

בשבוע הבא אמורים להיפגש המאמן רן בן שמעון והנהלת הפועל על מנת לדון בעתידו במועדון. כרגע נראה כי בן שמעון לא יסכים לקיצוץ ויעזוב את האדומים. במקומו, ככל הנראה, ימונה עוזרו, אסי דומב.

עירוני קרית שמונה:

כ-100 אוהדים הגיעו היום לאימון של עירוני קרית שמונה – האחרון העונה - כדי לחלוק כבוד לשחקנים ולהצטלם איתם ועם אנשי הקבוצה. באימון עונה נרשמו הרבה חיוכים, אבל למרות האווירה, בקבוצה מאוד רוצים לנצח מחר ולטפס למקום השני (מה שיקרה אם הפועל באר שבע תפסיד למכבי חיפה).

המאמן ברק בכר צפוי לעלות עם אותו הרכב שפתח ב-0:3 על הפועל באר שבע באמצע השבוע, מה שאומר שחלק מהשחקנים הצעירים ימשיכו לקבל קרדיט. במקביל, במועדון כבר עובדים על העונה הבאה וסגרו על שני מחנות אימון באותם מקומות כמו בקיץ שעבר: קיסריה ומירלו שבהולנד.

בנוסף בקבוצה מעוניינים מאוד להביא את אנתוני נוואקמה והמו"מ בעניינו ממשיך. גם טוברנו פינאס ממכבי נתניה מבוקש. בקרית שמונה ימתינו לראות אם שיר צדק נשאר ואם הוא יעזוב, ינחיתו בקבוצה בלם נוסף.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
כבר מכין את העונה הבאה. בכר/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: עומר דמארי

המשחק עבור הפועל הוא לפרוטוקול בלבד ודמארי הוא היחיד שיש לו עניין. אם יבקיע וישפר את מאזן השערים שלו, שעומד על 26, הפועל אולי תוסיף עוד שלוש נקודות למאזנה והוא יחגוג עונה אישית חלומית עם מלכות השערים.

עירוני קרית שמונה: יואל צ'חנוביץ'

הרבה צעירים פרצו השנה בקרית שמונה, אך יואל צ'חנוביץ' שקיבל כמה הזדמנויות עדיין לא הטביע חותם. בעונה הבאה החלוץ הצעיר ירצה להתקדם להתקדם יותר ולהפוך לבורג משמעותי, והמשחק האחרון הוא עוד הזדמנות בשבילו להראות שמגיע לו.

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: דני עמוס, ליאור לוי, בריאן חרסיסיץ', זאב חיימוביץ', אורי כהן, לוקאס סאשה, עומר פדידה, רמזי ספורי, גילי ורמוט, שון מלכה, עומר דמארי.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, מתן אוחיון, דין מימוני, שיר צדק, חן דילמוני, עדן שמיר, אדריאן רוצ'ט, רועי קהת, אופיר מזרחי, יואל צ'חנוביץ', ויאם עמאשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully