וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סטנוייביץ' ביקש להחתים את גילי ורמוט

16.5.2014 / 9:06

הירוקים יציעו לקשר חוזה רב שנתי אם יעזוב את הפועל ת"א. כעס על סייף. הרוש וסטויקוביץ' המועמדים המובילים לתפקיד השוער

one

במכבי חיפה ממתינים לשחרורו של גילי ורמוט מהפועל תל אביב ועוקבים גם אחר ההתפתחויות בגזרת אריאל הרוש. השניים, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט, עשויים להגיע בעונה הבאה אבל העניין תלוי במספר גורמים.

ראשית, לגבי ורמוט, במועדון ממתינים לשחרורו הסופי מהפועל תל אביב. השחקן מחזיק בחוזה לעוד שלוש שנים, ואם הפועל לא תעמוד בשכרו, חיפה תגביר הילוך בקרוב מאוד ותנסה לצרפו. הציטוטים של ורמוט אתמול (חמישי) שומרים על מקום לאופטימיות אצל הירוקים והמאמן אלכסנדר סטאנוייביץ' כבר הורה לחיפה להחתימו.

לגבי הרוש, סטנוייביץ' רוצה מאוד את השוער ולדימיר סטויקוביץ', ששייך לסוכנות השחקנים של סוכנו פאלי רמאדני, אבל במועדון טוענים כי לא יהיה פשוט לשחררו. בחיפה כבר גיששו אצל השחקן וההערכה היא שהוא או הרוש יגיעו בסופו של דבר למועדון.

בחיפה כועסים מאוד על ההתנהלות של קני סייף, שמאז הידיעה על המגעים עימו בשבוע שעבר המריא לבלגיה. השחקן עדיין לא מעוניין לחזור לארץ, ובעלי טוברוק אריק איזיקוביץ' עשוי לעורר קשיים במכירתו. אחת האופציות שעלתה אתמול, אם כי עדיין לא הוחלט סופית לגביה: להורות לשחקן לחזור לישראל ולשחק ברמת השרון, בליגה השניה, שם יש לו חוזה לשנתיים נוספות. מהלך כזה עשוי למנוע את היכולת של השחקן להתקדם, אך מקורבים לעסקה ציינו אתמול כי "הנזק הכלכלי שהשחקן הזה עשה גדול יותר מכל נזק מקצועי שייגרם לו".

שחקן נוסף שעשוי לא לשחק בחיפה בעונה הבאה הוא טאלב טואטחה. כפי שפורסם אתמול, בסביבתו של השחקן מייעצים לו לעזוב את ישראל, בין היתר בעקבות היחס של הקהל אליו. גנט וסטנדרד ליאז' מועמדות לקלוט אותו. החלוץ אלון תורג'מן עשוי שלא לשחק במחזור האחרון מול הפועל באר שבע לאחר שהתלונן היום על פציעה. למרות הרצון להגדיל את מספר הכיבושים העונה, תורג'מן לא מתכוון להסתכן. במקרה כזה, תמאש פרישקין עשוי לפתוח.

מחנה האימונים של הירוקים יתקיים ב-15 עד ה-27 ליולי, 13 ימים בסך הכל. גם העונה ייערך המחנה באוסטריה. המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' ינסה להחתים לפחות שני שחקנים חדשים עד היציאה למחנה. עד כה החתימה חיפה את שחר הירש וסיכמה על מעברו של סייף, שבינתיים כאמור מסרב להצעה למרות הסיכום לגביו.

ולדימיר סטויקוביץ' שוער נבחרת סרביה. רויטרס
מבוקש על ידי סטנוייביץ'. סטויקוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully