וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל אשקלון ירדה לליגה א', קטמון למבחנים

מערכת וואלה! ספורט

16.5.2014 / 17:54

הקבוצה של אייל לחמן ניצחה 1:4 את הכח עמידר, אבל הירושלמים גברו 1:3 על א.א פאחם והורידו את האשקלונים ליגה

one

הפלייאוף התחתון בליגה הלאומית הגיע הערב (שישי) לסיומו והפועל אשקלון היא היורדת הנוספת לליגה א', בצוותא עם מכבי אום אל פאחם. קבוצתו של אייל לחמן הייתה זקוקה לניצחון על הכח עמידר רמת גן ולאיבוד נקודות של הפועל קטמון מול אום אל פאחם, אולם קטמון ניצחה 1:2 את נועלת הטבלה ולכן ניצחונה של אשקלון בתוצאה 1:4 על הכח עמידר רמת גן היה לא יותר מפרידה מכובדת עבור הקבוצה מהדרום. הפועל קטמון תשחק במבחנים נגד עירוני טבריה, שעברה את כל שלבי הפלייאוף בליגה א' וניצחה בגמר בפנדלים את הפועל אזור (1:1 ב-120 דקות).

אייל לחמן מאמן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
אשקלון נזכרה לנצח מאוחר מדי. אייל לחמן/ברני ארדוב

עוד בפלייאוף התחתון: מכבי יבנה ניצחה בביתה את מכבי הרצליה 0:1 והפועל ירושלים פגשה בטדי את הפועל ראשון לציון ונפרדה ממנה ב-2:2. גם אלופת הליגה מכבי נתניה נפרדה מהלאומית ועשתה זאת עם הפסד חוץ בתוצאה 3:2 להפועל עפולה. במשחק היחיד מהפלייאוף העליון. שלושת המשחקים הנוספים יתקיימו ביום שני.

פיטורים, סכסוכים, גועל וריקבון: סיפורה העצוב של אשקלון

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני הפועל קטמון ירושלים חוגגים שער. ברני ארדוב
היה קשה, אבל מוצלח. שי אהרון וקטמון/ברני ארדוב

הפועל אשקלון - הכח עמידר רמת גן 1:4

הקבוצה של אייל לחמן הייתה זקוקה לנס אמיתי, אבל נס לא קרה לה. אף אחד באשקלון לא באמת האמין שקטמון תאבד נקודות מול אום אל פאחם, ולפחות יתנחמו שהקבוצה ירדה לליגה א' לראשונה מאז 2006/7 בראש מורם עם ניצחון. יחיאל צגאי פתח את מסכת השערים של אשקלון בדקה ה-12, קרלוס צ'קאנה הכפיל בדקה ה-25 ואחמד נהיה הרשית את השלישי של אשקלון בדקה ה-64. ברוך דגו קבע 0:4 בדקה ה-74 ובדקה ה-82 הכח עמידר הצליחה לצמק משער של בן אז'ובל.

הפועל קטמון - מכבי אום אל פאחם 1:3

לאחר הגרלה שנערכה במשרדי ההתאחדות, הועבר משחקה של הפועל קטמון לאצטדיון וינטר, שכן הפועל ירושלים אירחה בטדי באותה שעה את הפועל ראשון לציון. זה לא פגע בקטמונים, שאמנם הזיעו עד שהשיגו את הניצחון, אבל עמדו במשימה ועכשיו יתכוננו למבחנים. הפתיחה הייתה מפתיעה. עאדל אלבשר הרשית לאום אל פאחם בדקה ה-4 והקטמונים היו בלחץ. התוצאה נותרה בעינה במחצית, אבל בדקה ה-55 דן רומן השווה לקטמונים וקבע 1:1. הלחץ של קטמון נמשך ובדקה ה-76 רז שטיין העלה אותם ל-1:2. שטיין השלים צמד בדקה ה-89 והבטיח את הניצחון של קטמון. אום אל פאחם ירדה כבר מזמן לליגה א', ותיזכר כאחד הקבוצות המבישות ששיחקו בליגה מקצוענית בישראל.

הפועל עפולה - מכבי נתניה 2:3

העולה לליגת העל לא הצליחה לשפר את מאזנה ורשמה הפסד ליגה במשחק ששוחק בנצרת עילית. עפולה עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-5 משער של מתן נחמני, ונתניה השוותה מהר משער של ניר אברג'יל. עפולה לא הספיקה להתעשת ובדקה ה-12 נתניה חוללה מהפך משער של נור ביסאן. עפולה לא הרימה ידיים ובדקה ה-40 השוותה ל-2:2 משער של דור כוכב. כשהיה נדמה ששתי הקבוצות יחלקו את הנקודות, הגיע שער דרמטי של מתן נחמני בדקה ה-89, שהשלים צמד והשאיר את שלוש הנקודות אצל עפולה.

מכבי יבנה - מכבי הרצליה 0:1

כמו בעונה שעברה, מכבי יבנה שוב סיימה ראשונה בפלייאוף התחתון וללא הפסד, למרות שנכנסה אליו מהמקום ה-15 המוביל לירידה. גיא סאלם, שספג רק שער אחד לאורך הפלייאוף (וגם הוא עצמי) שמר שוב על רשת נקייה, ואנטוניו פבלוב דאג להיפרד מהקהל היבנאי עם טיל לרשת אחרי כדור קרן בדקה ה-18. הרצליה סיימה עם 50 נקודות, אחת פחות מיבנה התשיעית.

הפועל ירושלים - הפועל ראשון לציון 2:2
לירושלים: אופיר עמרם (41), עידן שדה (77). לראשון לציון: אור גירו (20), שלומי אזולאי (71)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully