וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: אמיר האדז'יץ' סגר לשנתיים

15.5.2014 / 15:53

חלוץ הפועל ניר רמת השרון שהצטיין בעונה החולפת יחזק את הקבוצה של חרזי. כבש בעונה שעברה חמישה שערים מול עכו

הפועל עכו החלה היום (חמישי) רשמית בהכנות לעונה הבאה כאשר היא החתימה את אמיר האדז'יץ', חלוצה המצטיין של הפועל ניר רמת השרון, שחתם על חוזה לשנתיים באמצעות סוכן השחקנים שחר גרינברג. הבוסני שיהיה בקיץ בן 30 העדיף את עכו על פני הצעה שקיבל מהפועל חיפה. זהו הרכש הראשון שעורכת עכו שעדיין לא מינתה רשמית מאמן לעונה הבאה כאשר אלון חרזי הוא האיש שמשמש כדמות המקצועית הבכירה. במהלך העונה האדז'יץ' הספיק להבקיע לא פחות מחמישה שערים מול עכו העונה והצליח להרשים את ראשי הקבוצה.

דקל קינן מכבי חיפה מול אמיר האדזיץ' הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
נשאר בליגת העל. אמיר האדז'יץ'/ברני ארדוב

האדז'יץ' מגיע למעשה על המשבצת של ננאד מרינקוביץ' שאכזב העונה ושוחרר בימים האחרונים. בעכו כבר הספיקו להאריך מוקדם יותר השבוע את חוזיהם של ז'וליאנו ספדאסיו וברניסלב יובאנוביץ' שימשיכו לעונה נוספת. מעמדו של מירקו אורמוש בשלב הזה אינו ברור אחרי שספליט קבוצתו דורשת 200 אלף יורו תמורת כרטיסו. בכל מקרה, חמדי סליחי מחזיק בחוזה לעונה נוספת ובשלב הזה נראה כי הוא ימשיך.

במקביל ייעשו מאמצים בעכו להאריך את חוזיהם של השחקנים הבכירים בסגל, בהם הבלם הצעיר אדי גוטליב שמסיים חוזה וככל הנראה יחוזר על ידי לא מעט קבוצות. גם יובל שבתאי וגיא דיין מסיימים חוזה ונראה שלפני שיחתמו על הארכת חוזה הם ינסו לבדוק אופציות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully