וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו רוצה לצרף את אוסיי מאוולי

14.5.2014 / 16:42

חלוצה של הפועל אשקלון, שהבקיע 18 שערים העונה, עשוי להצטרף. עדיין אין הכרעה אם אלון חרזי ישמש כמנג'ר או כמאמן

one

הפועל עכו ממשיכה להכין את הסגל שיוביל אותה בעונה הבאה, כאשר אחד השמות הבולטים שנמצא ברשימות של הקבוצה הוא של חלוץ הפועל אשקלון, אוסיי מאוולי, שהצטיין העונה בקבוצה מהליגה הלאומית. המנהל המקצועי של עכו, אלון חרזי, החל לגבש רשימת מועמדים כאשר הגנאי שנחשב בסוף השנה כשחקן חופשי עשוי לחזק את חוליית ההתקפה. גם מ.ס. אשדוד ובית"ר ירושלים גיששו לגבי האפשרות לצרפו.

מאוולי הבקיע העונה 18 שערים והיה המצטיין בשורות הקבוצה שעשויה לרדת לליגה א'. בעונה שעברה הגיע מאוולי לעירוני קרית שמונה במהלך חודש ינואר והספיק להבקיע שלושה שערים, אחד מהם היה שער ניצחון דרמטי במיוחד מול מכבי חיפה בניצחון 1:2 בגביע המדינה.

שחקן הפועל אשקלון אוסיי מאוולי מול שחקן הפועל ירושלים יוסי ביטון. ניב אהרונסון
יחזור לליגת העל בעונה הבאה? אוסיי מאוולי/ניב אהרונסון

פרט לכך, בעכו כבר סגרו עם שני זרים ששיחקו בעונה החולפת בקבוצה: הקשר ז'וליאנו ספדאסיו שחזר למולדתו בברזיל והבלם ברניסלב יובאנוביץ'. בשלב הזה עדיין לא ברור אם עכו תצליח להשאיר את מירקו אורמוש שכרטיסו חוזר אוטומטית לספליט. לחמדי סליחי האלבני יש חוזה בעכו לעונה הבאה.

בשלב הזה עדיין לא ברור באיזה תפקיד ישמש חרזי בעונה הבאה אחרי שהוא סירב לאמן את הקבוצה, ובימים הקרובים תתקבל החלטה בעניין כשאחת האפשרויות שעלתה היא מינויו של מאמן צעיר שיעבוד לצידו של חרזי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully