וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה מעוניינת לממש את האופציה על רוצ'ט

14.5.2014 / 12:30

הצפוניים רוצים להשאיר את הקשר בעונה הבאה, כעת נותר לסגור פרטים אחרונים. בכר יעלה בהרכב חסר מול באר שבע

one

עירוני קרית שמונה הודיעה לאדריאן רוצ'ט היום (רביעי) כי היא מתכוונת לממש את האופציה להארכת חוזהו. לקשר היה סעיף בחוזה לפיו עד סוף החודש הקבוצה צריכה להודיע לו אם היא מממשת את האופציה עליו ואתמול נפלה ההחלטה הסופית. כעת צריכים ראשי המועדון לשבת עם השחקן וסוכנו גלעד קצב כדי לסגור את הפרטים. אחרי הפגישה יתברר האם השחקן אכן יישאר בקרית שמונה, לה כמובן זכות הראשונים עליו. גם מתן אוחיון, וובה בראון וחן דילמוני יישארו בקבוצה כשהצדדים צפויים להיפגש בקרוב ולסכם את הפרטים.

קרית שמונה תעלה הערב בהרכב חסר למשחק מול הפועל באר שבע, כאשר דין מימוני ואופיר מזרחי ועדן שמיר יקבלו הזדמנות בהרכב. לאחר המשחק יחגגו השחקנים, אנשי הצוות ובנות הזוג של השחקנים במסעדה בעיר את העונה המוצלחת ואת הזכייה בגביע.

בימים האחרונים פנו מקורבים של חלוצה של הפועל באר שבע דובב גבאי לגורמים בקרית שמונה, ובדקו את האפשרות שהשחקן יצפין בעונה הבאה. בקרית שמונה אמנם מעריכים מקצועית את השחקן, אך לא מתכוונים להשאיל שחקנים וכלן הבעלים איזי שרצקי לא מתכוון בשלב זה לרכוש את כרטיסו. ההערכה היא שהסיכויים שגבאי יגיע לקבוצה נמוכים מאוד. מי שדווקא כן בתוכניות באופן רציני הוא מגנה של מכבי נתניה, טובארנו פינאס. אם השחקן ישוחחר מנתניה הוא צפוי להגיע למועדון הצפוני.

שחקן עירוני קרית שמונה אדריאן רוצ'ט לפני שחקן מכבי חיפה גוסטבו בוקולי. ברני ארדוב
רוצ'ט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully