וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אמיר אדרי או שוער זר יחתמו

14.5.2014 / 12:06

עטר החל לעבוד: שוער מכבי חיפה על הכוונת, מוגרבי סומן בעדיפות גבוהה, גם תמיר כהן, קובי דג'אני וברוכיאן מבוקשים

one

בהפועל חיפה מתחילים לבנות את העונה הבאה. המאמן הנכנס ראובן עטר מתכנן לבנות קבוצה חדשה כך שלא מעט שינויים עומדים להתבצע. עטר עדיין לא העביר רשימה של מועמדים וכעת הוא עובד 'על אש נמוכה', אלא שלמאמן החדש יש כמה שמות אותם היה רוצה לראות בקבוצה. ובראשם פיראס מוגרבי מבני סכנין. מוגרבי מחזיק בחוזה בסכנין אך אם חיפה תשלם לו סכום שגבוה ממשכורתו בסכנין הוא יוכל להגיע.

בנוסף, עטר מעוניין להנחית קשר אחורי. תמיר כהן וקובי דג'אני הם השמות הבולטים. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, אמיר אדרי הוזכר כמועמד ועם סיום העונה יחלו בחיפה לפעול בנושא כשגם אופצייה של שוער זר עומדת על הפרק. שחקן נוסף שהוזכר בסביבתו של עטר הוא אבירם ברוכיאן אותו אימן בבית"ר ירושלים. ברוכיאן לא צפוי להמשיך בבית"ר והוזכר כמועמד למכבי נתניה כשכעת גם הפועל חיפה בתמונה.

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
עובד במלוא המרץ. ראובן עטר/ברני ארדוב

בנוסף, עטר יצטרך להרכיב את הצוות המקצועי שיעבוד סביבו כשהמטרה של המאמן בנוסף לאיי לטרטצקי שיישאר עוזר להשאיר את אבי פרץ במערכת. לגבי מאמן הכושר עטר עדיין לא החליט וצפוי לשוחח עם ליאור קפלן לפני שיחליט אם להשאירו.

עטר יצטרך להחליט גם לגבי שחקני נוער המסיימים גיל חריג דוגמת ניב פוגל שכיכב השנה בקבוצת הנוער וכן לגבי שחקנים מושאלים דוגמת אמיר אבו ניל, אלי אלבז וניב סרדל ששיחקו בליגה הלאומית בעונה החולפת. לא מן הנמנע שעטר יזמין את כל השחקנים הללו לאימוני פתיחת העונה ולאחר שיתרשם מהם יחליט אם להשאילם לעונה נוספת או שמא להשאיר אותם במועדון. בנוסףף במועדון עובדים במלוא המרץ כדי לסגור מתחם אימונים לעונה הבאה כשהמטרה היא שהקבוצה הבוגרת לא תתאמן בקרית חיים ותצא להתאמן במגרשי אתו"ס בדרום העיר או בנשר כשגם מתחם האימונים החדש שיקום בעכו הוזכר כאפשרות.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully