וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב המריאה למילאנו, אוחיון: "חלום שמתגשם"

14.5.2014 / 10:10

הצהובים יצאו לאיטליה עם שיירת אוהדים ארוכה, הרכז נרגש. גודס: "בפיינל פור הכל נזיל, גם אולימפיאקוס הפתיעה את כולם"

יוגב אוחיון, גיא פניני, מכבי תל אביב. עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב בכדורסל, צילום מסך
בדרך למילאנו. אוחיון עם פניני/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב בכדורסל

אחרי שבועיים של ציפייה, זה סוף סוף מגיע: המסע של מכבי תל אביב לפיינל פור 2014 החל היום (רביעי), עם ההמראה של הקבוצה למילאנו, שם ייערכו המשחקים. הצהובים יפגשו בעוד יומיים את צסק"א מוסקבה, לה הפסידה פעמיים מוקדם יותר העונה, ותנסה להפתיע בחצי הגמר הראשון.

"ישנתי שעות ספורות בלילה", אמר יוגב אוחיון לאתר ערוץ הספורט, "התעוררתי כל שעתיים כדי לראות שאני לא מאחר את הטיסה אבל הגיע הרגע. ההתרגשות היא גדולה, לא רק אצלנו. כל האוהדים חיכו לנסיעה הזו ואנחנו רוצים כבר להגיע לשם, להתחיל להתאמן ולשחק".

"זה כיף גדול להגיע בפעם הראשונה לפיינל פור, זה חלום שמתגשם מבחינה אישית", המשיך הרכז, "אין ספק שלקהל תהיה השפעה גדולה. לשחק במגרש חוץ מול האוהדים שלנו זה נותן בטחון ומוטיבציה גדולה. אין ספק שהם כוח אדיר. אני לא עוסק בסיכויים, נעשה הכל כדי לחזור עם הגביע ואנחנו מאמינים".

סילבן לנדסברג, דייויד בלו, מכבי תל אביב. עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב בכדורסל, צילום מסך
בלו ולנדסברג/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב בכדורסל
ג'ו אינגלס, ריקי היקמן, מכבי תל אביב. עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב בכדורסל, צילום מסך
היקמן ואינגלס/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב בכדורסל

גיא גודס אמר לוואלה! ספורט: "כולנו מרוכזים ורוצים להצליח כמה שיותר. האם פקפקו בנו? בתחילת שנה לא שיחקנו טוב אז אנשים לא נתנו לנו סיכוי, היו לנו עליות ומורדות במהלך העונה הזאת. אבל ביורוליג הצגנו עונה טובה מאוד, הצגנו את מה שרצינו. רבים באירופה יגיד שמכבי אנדרדוג במשחק מול צסק"א. ברור שיש את ברצלונה, ריאל מדריד וצסק"א והן הפייבוריטיות, אבל בפיינל פור זה משחק אחד, וכמו שאולימפיאקוס ניצחה בשניים האחרונות ולא הייתה עדיפה על המגרש היא ניצחה. גם מול ריאל מדריד, כולם בטוחים שמדריד ינצחו אותנו ועלינו לגמר. אבל גם העונה הכל נזיל והכל על הנייר. לצסק"א יש סגל עמוק, יש להם יותר ניסיון וצוות מאמנים מהשורה הראשונה, אך נבוא ונשחק חזק וננסה להפתיע את כולם - כמו שאולי הפתענו את כולם בכך שעלינו לפיינל פור".

גיא גודס, עוזר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גודס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully