וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכש ראשון למכבי נתניה: אנס דאבור סיכם

14.5.2014 / 10:02

שחקן אחי נצרת יהפוך לרכש הראשון של העולה. בנתניה הוחלט לא להחתים את הנבחנים, אופציית אדין צוצאליץ' שוב על הפרק

רן רול שחקן מכבי נתניה לפני אנס דאבור שחקן מכבי אחי נצרת. אדריאן הרבשטיין
בשנה הבאה הם ביחד. דאבור ורול/אדריאן הרבשטיין

אנס דאבור הוא הרכש הראשון של מכבי נתניה, לאחר שסיכם על חוזה בקבוצה. דאבור, שחקנה של אחי נצרת ואחיו של מונאס, היה מבוקש במשך תקופה ארוכה בנתניה, שאף שקלה להעבירו לשורותיה בינואר, אלא שהדבר לא צלח והשחקן נשאר עד סוף העונה בנצרת. אתמול ישבו הצדדים והגיעו לסיכום.

בנוסף, בנתניה החליטו שלא להחתים אף אחד מהנבחנים בקבוצה בסופו של דבר, חלק מבחינה מקצועית וחלק לאחר שהמו"מ איתם לא צלח. מי שכן עדיין בתוכניות הוא עמנואל סאנדיי, שעשוי להגיע ולהיות מושאל לקבוצה אחרת.

השחרור של הנבחנים מעלה מחדש את אופציית אדין צוצאליץ' על השולחן, כשהמאמן יוסי מזרחי מעוניין מאוד בשחקן אך בין הצדדים קיים פער כספי רציני. ההערכה היא שלאחר שהשחקן ישוחרר רשמית ממכבי חיפה יהיה ניתן להגיע איתו להסכם. כמו כן בנתניה מעוניינים בחנן ממן מאוד וצפויים לפתוח איתו במשא ומתן כאשר דודו דהאן סוכנו יחזור לארץ.

בנוסף, בקבוצה ממשיכים להתעסק גם בבניית התשתיות המקצועיות של המועדון, כאשר המטרה היא לחזק את הצוות המקצועי במחלקת הנוער ולהוסיף אנשי מקצוע בניסיון להפוך את המחלקה לאחת האיכותיות בארץ.

כמו כן בקבוצה צפויים למנות דובר רשמי, כשמרבית הסיכויים הם שאיציק גניש, שעבד כדובר המועדון בעבר ועבד בשנים האחרונות במחלקת הנוער של המועדון, יתמנה למשרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully