וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: דג'אני יעזוב, הפועל חיפה מעוניינת

14.5.2014 / 9:34

אלישע לוי יחתים שני קשרים בנוסף לזינו ואראל. ארבייטמן קרוב לסיכום על עזיבת מונס. שחקנים על סויסה: "חבל שויתרו עליו"

one

קובי דג'אני יעזוב את הפועל באר שבע בתום העונה אם קבוצה מליגת העל תצליח לעמוד בשכרו, כך הוחלט היום (רביעי) בהפועל באר שבע. השחקן לא ייכלל היום בסגל הקבוצה ללא קשר להחלטה, אלא בגלל תלונות על מיחושים, אבל בקרוב מאוד הוא יקבל אור ירוק לחפש קבוצה אחרת. דג'אני הוזכר מספר פעמים כמועמד לעזוב את הקבוצה החל מחודש ינואר, אולם אז החליטו שיישאר. הפועל חיפה של ראובן עטר, שאימן אותו בעבר, כבר גילתה עניין בשחקן.

לוי יחתים בקיץ שני קשרים בנוסף ללוטם זינו וגל אראל, ואלה יחליפו את דג'אני והובר. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, תומר סויסה שוחרר רשמית ושלוש קבוצות כבר הביעו עניין בשחקן. מ.ס אשדוד הרצינית מבניהן, אך גם מכבי נתניה ובית"ר ירושלים בתמונה. "תומר אחד הסקוררים הגדולים בליגת העל, חבל שויתרו עליו", אמרו אתמול שחקנים בקבוצה. אגב, גם הסטטיסטיקה של סויסה מלמדת נתון מדהים: סויסה פתח העונה בשלושה משחקי ליגה בלבד בהרכב, וכבש שישה שערים.

קובי דג'אני שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בדרך החוצה. דג'אני/ברני ארדוב

בינתיים, מאז תחילת השבוע במועדון לוחצים את בן שהר לחזור לישראל. שהר נמצא בראש סדר העדיפויות של המאמן יחד עם שלומי ארבייטמן. בעניין ארבייטמן ראוי לציין כי השחקן בדרך להתרת חוזהו במונס, כשסיכום בעל פה הושג בין הצדדים. גם יובל שפונגין עשוי לחזור לישראל ובאר שבע מעוניינת בו, אך עמדת המגן הימני תיסגר בשלב מאוחר יותר. אם גליינור פלט יעזוב, הסיכויים שאחד מהם יגיע גבוהים יותר, אך קיימים גם במקרה שיישאר. אנתוני נוואקמה נמצא בעדיפות יותר נמוכה מאחר וללוי יש שחקנים בעמדה שלו, והוא מעדיף לשמור את משבצת השחקן הזר היחיד שמתפנה בוודאות (הובר) לתפקיד הקשר האחורי. במועדון לוחצים על פלט לסכם עד השבוע הבא ובכך להשלים כבר עתה סגל של ארבעה זרים לקראת הליגה האירופית. באר שבע תצא למחנה אימונים ב-30 ביוני ותשוב ב-10 ביולי. המטרה היא לצאת למחנה עם אחד השגרירים שברשימה. כזכור, קובי מויאל סירב להגיע למועדון לאחר שקיבל פניה רשמית, מאחר והוא מסרב לשוב לישראל.

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, השבוע תיערך פגישה בין נציגי האוהדים לאלונה ברקת, בניסיון להפשיר את המתיחות בניהם. "אלונה שמה לא מעט כסף כדי שהעסק הזה יצליח, האוהדים צריכים להעריך את זה", אמרו במועדון. "הפעם נשים קווים אדומים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
בן שהר במדי ארמיניה בילפלד. Thomas Starke, GettyImages
מופעלים עליו לחצים. בן שהר/GettyImages, Thomas Starke

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully