וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמארי: "נשמח אם מכבי ת"א תעשה עבורנו את העבודה"

דמארי רוצה להבטיח כרטיס לאירופה עם סיוע של היריבה. הפועל ת”א נושמת לרווחה: ”משמח לצאת עם משהו מעונה כזאת”

one

את השמחה שהייתה אמש בחדר ההלבשה של הפועל תל אביב אחרי שגברה על בני סכנין (1:3) עצר רק דבר אחד והוא המשחק הערב (רביעי) בין שיפגיש בין מכבי חיפה ומכבי תל אביב. אם הירוקים לא ינצחו את האלופה הטרייה, האדומים יבטיחו את המקום הרביעי ואת השתתפותה במוקדמות הליגה האירופית. "זאת בטח לא שמחה של אליפות", אמר אחרי המשחק אחד השחקנים. "אבל בכל זאת לצאת עם משהו מהעונה הזו ממתיק את הגלולה. אנחנו עדיין לא יכולים לשמוח, אבל עשינו צעד חשוב בדרך למקום הרביעי. זה משחק שהראה כמה אופי יש לשחקנים. עם כל החסרונות כולם התעלו על עצמם ברגע החשוב".

הפועל תל אביב ניצחה 1:3 את בני סכנין, אירופה מתקרבת

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
ימצא את עצמו בצרפת? עומר דמארי/אדריאן הרבשטיין

"זה ניצחון חשוב מאוד שקירב אותנו למטרה שלנו להגיע לאירופה", הוסיף החלוץ עומר דמארי בסיום המשחק. אנחנו לא מצפים שמכבי תעשה לנו את העבודה, אבל אם הם כן יעשו עבורנו את זה אנחנו נשמח. אם לא, אני מאמין שאנחנו נעשה אותה בשבת במשחק מול קרית שמונה. היתרון הוא שאנחנו תלויים בעצמנו".

בהפועל בסך הכל ממשיכים להיות מרוצים מהיכולת בפלייאוף העליון וכמובן גם מדמארי שרשם את שערו ה-26 אתמול בדוחא. כרגע עתידו של החלוץ לא ברור. דבר אחד כמעט ודאי והוא שהחלוץ לא יילבש את המדים האדומים בשנה הבאה. אומנם דמארי מחוזר על ידי סלטה ויגו, אך העסקה בין הפועל לספרדים עדיין רחוקה מלצאת לפועל. כזכור, הפועל יחד עם מכבי פתח תקווה ידרשו כ-2 מיליון יורו על כרטיסו של דמארי ולכן קיים ספק עם הקבוצה הספרדית תהיה מוכנה לשלם סכום כזה על העברתו.

בנוסף, אבי נמני יחד עם שותפו בצרפת מחפשים לחלוץ בית בליגה הצרפתית ולא מן הנמנע שדמארי כמו איתי שכטר, עדן בן בסט ומאור מליקסון ימצא את עצמו באחת מהקבוצות הצרפתיות בעונה הבאה. כזכור, ליון התעניינה בדמארי ואף עקבה אחריו בעבר, אך לא נכנסה למשא ומתן עם הפועל על שירותיו. "אין לי העדפה לליגה מסוימת לצאת אליה באירופה", אמר החלוץ אמש. "אני רוצה לצאת לחוץ לארץ. מה שיהיה יהיה. אני מאמין שיהיה בסדר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
מעמדו לא ברור. בן שמעון/אדריאן הרבשטיין

גם עתידו של המאמן רן בן שמעון עדיין לא ברור. נראה כרגע שאין רצון אצל שני הצדדים להמשיך בהתקשרות ביניהם גם בעונה הבאה. עם זאת, אף אחד מהצדדים כרגע לא מצהיר בכוונה על כוונתיו מכיוון של כל החלטה של הפועל או של המאמן תגרור פיצוי לצד השני. במקרה של פרידה מצד הפועל, המועדון יחויב לשלם לבן שמעון כחצי מיליון שקלים ואילו במקרה ההפוך היה והמאמן יחליט שהוא לא ממשיך בקבוצה הוא יצטרך לפצות את הפועל ב50 אלף יורו ולכן בשלב שני הצדדים שומרים על שקט בגזרה זו. "אחרי שהעונה תסתיים לא יהיה מנוס מהשיחה עם בן שמעון", אמר אחד הגורמים בהפועל. "ממה שאנחנו מבינים גם רן לא ממש רוצה להמשיך בחוזה מקוצץ וגם אף אחד בהנהלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully