וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם נאמן ומיגל אטיאס אלופי ישראל ב-3,000 מכשולים

13.5.2014 / 8:25

נאמן קבע 9:00:15 דקות וזכה בתואר בפעם השניה ברציפות. קפיצה במוט: סקוריש קבע קריטריון לאליפות העולם לנוער

נועם נאמן מהפועל חולון ומיגל אטיאס ממכבי תל אביב זכו אתמול (שלישי) בתואר אלופי ישראל בריצת 3,000 מטר מכשולים בתחרות שהתקיימה באצטדיון האתלטיקה בראשון לציון. תחילה הייתה זו אטיאס, חניכתה של זהבה שמואלי שהובילה לכל אורך הריצה לנשים. בחלק הראשון של הריצה רוני גדיש מהפועל חולון הייתה צמודה אליה, אולם מעבר המכשולים של אטיאס היה חלק בהרבה, במיוחד מכשול המים. באזור מחצית המרחק רותם להב ממכבי ראשון לציון הדביקה את גדיש ועקפה אותה. מכאן סדר הרצות נשמר עד לקו הגמר כשלהב לא הצליחה להדביק את אטיאס, שחצתה את קו הגמר בתוצאה 10:56.46 דקות המהווה את תוצאת השנה. להב שזכתה בכסף, אחרי שבשנה שעברה זכתה בארד, קבעה 11:02.26 דקות וכמעט כהרגלה לאחרונה, שיפרה את שיאה האישי ב-13.87 שניות. גדיש, האלופה היוצאת, "תסתפק" השנה בארד עם 11:18.21 דקות. אלין וינוגרצקי מהפועל חולון סיימה רביעית בתוצאה 11:50.62 דקות.

לאחר מכן הוזנקה ריצת הגברים בהשתתפות 10 רצים אותם הוביל מהתחלה ועד לסיום, בשליטה בלתי ניתנת לערעור, נועם נאמן שקבע רק לפני שבוע בתחרות בארה"ב 8:52.27 דק'. חניכו ובנו של עמית נאמן, ביצע במהלך הריצה שינויי קצב במתכונת של אימון טוב. את קו הגמר הוא חצה בתוצאה 9:00.15 דקות וזכה בתואר הלאומי בפעם השנייה ברציפות והחמישית בקריירה, בהפרש של למעלה מחצי דקה מימהרן יוסף מעמותת הצבי, אלוף ישראל במקצוע זה בשנים 2005 ו-2006, ומדליסט הארד במרתון משנה זו, אשר סיים שני בזמן של 9:31.26 דקות וזכה בכסף. אמיר רמון מעירוני נצרת חצה שלישי את קו הגמר בתוצאה 9:36.19 דקות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תואר חמישי בקריירה. נועם נאמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת תחרות הזמנה שהתקיימה מוקדם יותר באצטדיון קבעו שני קופצי מוט קריטריונים בין לאומיים. לב סקוריש מאתלטי מיזונו ירושלים, מדליסט הארד מאליפות העולם 2013 לקדטים, ניצח בתוצאה 5.05 מטרים המהווה קריטריון לאליפות העולם לנוער שתתקיים בקיץ ביוג'ין שבארצות הברית. לאחר מכן ניסה חניכו של אלכס אברבוך לעבור 5.21 ולקבוע בכך שיא ישראלי חדש לנוער וקריטריון לתחרות הים התיכון הבין-לאומית עד גילאי 23, אולם ללא הצלחה הפעם.

דניס גולדובסקי הצעיר ממכבי תל אביב שיפר את שיאו האישי ב-10 סנטימטרים כשקבע 4.30 מ', הישג המהווה קריטריון לתחרות המוקדמות האירופית שתתקיים בבאקו, אזרבייג'אן, בה יקבעו נציגי אירופה למשחקים האולימפיים השניים לקדטים בנאנג'ינג, סין. בתחרות הנשים ניצחה אולגה דוגדקו-ברונשטיין הוותיקה ממכבי ראשון לציון בתוצאה 3.50 מטרים.

לב סקוריש קופץ במוט ישראלי. ברני ארדוב
ניסה לשבור את שיא ישראל לנוער. לב סקוריש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully