וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - באר שבע: אג'ידה פצוע, מימוני יפתח

13.5.2014 / 16:14

השוער המחליף בן חמו יעמוד בין הקורות מול קרית שמונה בקרב על המקום השני (ד', 19:00, ספ' 2). הבלם יקבל הזדמנות בהרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* משחקים בליגת העל: 9. קרית שמונה מובילה 2-4 בניצחונות ועוד 3 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשהמשחקים נערכים בקרית שמונה זה 1-1 בניצחונות ועוד שני משחקים שנגמרו בתיקו.

* בשלושת המפגשים ביניהן העונה ניצחה קבוצת החוץ וקבוצת הבית לא כבשה (קרית שמונה חזרה פעמיים עם 0-2 מווסרמיל, באר שבע חזרה עם 0-1 מקרית שמונה).

* אלישע לוי ב-7 המשחקים האחרונים מול קרית שמונה: הפסד-ניצחון-הפסד-ניצחון-הפסד-ניצחון-הפסד. אם ינצח יהיו לו בדיוק 9 ניצחונות מ-18 משחקים מול הקריה.

* קרית שמונה הפסידה רק פעם אחת בבית העונה - להפועל באר שבע.

* ב-7 משחקי הבית שחלפו מאז ההפסד לבאר שבע, קרית שמונה כבשה לפחות שער אחד לפי הרצף הבא: 2-1-2-1-2-1-2. לפי זה, הפעם היא תכבוש רק אחד.

הנתונים באדיבות אתר דריבליסט

דין מימוני שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
יקבל הזדמנות. דין מימוני/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות: עירוני קרית שמונה

בנוסף לדויד מנגה, וובה בראון ומינדאוגאס פאנקה שסיימו למעשה את העונה וינוחו בשני המשחקים הקרובים, בקרית שמונה יאפשרו מנוחה גם לקאסיו פרננדס שסובל מעומס על שרירי הבטן. במועדון הצפוני מעדיפים שלא להחמיר את פציעות השחקנים. מי שיזכו למקום בהרכב בשל הפציעות הרבות הם דין מימוני שישחק לצידו של שיר צדק במרכז ההגנה, עדן שמיר הצעיר שישחק בקישור האחורי ואופיר מזרחי שישחק עם אחמד עאבד בהתקפה.

בקרית שמונה כבר מתכננים את העונה הבאה כאשר השם החם ביותר הוא אנתוני נוואקמה כשאיזי שרצקי שוחח עם ראשי הפועל רעננה בנושא כמה פעמים. כרגע המחיר אותו דורשת רעננה גבוה מדי, אך בקרית שמונה מקווים שהעניין יסתדר בסופו של דבר. גם שלום אדרי וטובארנו פינאס על הכוונה של ראשי המועדון הצפוני.

בינתיים מתברר שהקבוצה תפתח את השתתפותה באירופה בסיבוב המוקדמות השלישי (מאוחר יותר משאר הישראליות שיתחילו בסיבוב השני). שני סיבובים יפרידו בין הקריה לבין שלב הבתים של הליגה האירופית, אך הקבוצה לא תהיה מדורגת בשניהם.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שוער הפועל באר שבע, שלומי בן חמו. ברני ארדוב
יקבל את ההזדמנות. שלומי בן חמו/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: הפועל באר שבע

אחרי ההפסד של קריית שמונה, בהפועל באר שבע יודעים שגם הפסד מינימלי מחר מול מחזיקת הגביע, והיא עדיין צפויה לסיים במקום השני. לרשות אלישע לוי יעמוד סגל מלא, למעט הפצועים ותומר סויסה. אוסטין אג'ידה לא התאמן היום לאחר שנפצע במחזור האחרון ושלומי בן חמו יחליפו בין הקורות. אג'ידה גם לא צפוי להיות בסגל ומי שיעלה במקומו הוא רז רחמים, בנו של המנכ"ל ושוער העבר אסי רחמים. כזכור, באר שבע תשחק בכל מקרה בסיבוב המוקדמות השני באירופה, כשקריית שמונה תעפיל ישירות לסיבוב השלישי בעקבות הזכיה בגביע. החשיבות של הסגנות היא בעיקר בפן הכלכלי: באר שבע תקבל עוד 200 אלף שקל כמענק מיקום.

בן תורג'מן ואופיר דוידזאדה כבר גמרו את העונה ואביתר אילוז שוב יפתח בעמדת המגן השמאלי. לגבי סויסה, כפי שפורסם היום בוואלה! ספורט, השחקן שוחח עם אלישע לוי שהודיע לו כי מבחינתו הוא יכול לחפש קבוצה אחרת, כשבהמשך המאמן ייפגש גם עם סיראז' נאסר. לוי מעדיף להשאיר שחקן אחד מבין סויסה, נאסר ופלצ'וק ולכן כרגע עדיין אין החלטה סופית בעניין.

טומיסלב פאיוביץ' שחקן הפועל באר שבע. יותם רונן
אמור להנהיג את באר שבע. פאיוביץ'/יותם רונן

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: דין מימוני

השחקן שהוכיח לפרקים העונה שהוא מתאים לרמות הגבוהות מצא עצמו מחוץ להרכב לאחרונה. כעת יצטרך מימוני לאותת שוב לברק בכר שהוא צריך להילקח בחשבון לקראת העונה הבאה.

הפועל באר שבע: טומיסלב פאיוביץ'

הבלם הסרבי סיכם השבוע לשלוש שנים, והסטטיסטיקה מלמדת כי בכל פעם שהוא וסוארס פותחים יחד במרכז ההגנה, הפועל באר שבע נראית טוב יותר. פאיוביץ' הפך העונה לאחד הבלמים הדומיננטיים בליגה ואלישע לוי מאמין שהוא יוכל להנהיג את מרכז ההגנה שלו גם באירופה. הבלם שכבר זכה באליפות עם פרטיזן בלגרד ינסה לעזור לקבוצה שלו מחר להבטיח סופית את המקום השני.

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, מתן אוחיון, דין מימוני, שיר צדק, חן דילמוני, עדן שמיר, אדריאן רוצ'ט,רועי קהת, אופיר מזרחי, יואל צ'חנוביץ' (וויאם עמאשה), אחמד עאבד.

הפועל באר שבע: שלומי בן חמו; בן ביטון, טומיסלב פאיוביץ', ויליאם סוארס, אביתר אילוז, לוטם זינו, דויד הובר, מאור בוזגלו, אליניב ברדה, סיראז' נאסר, גליינור פלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully