וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההחלטה לגבי אולגה לנסקי תתקבל בשבוע הבא

13.5.2014 / 15:54

הספרינטרית שלא התייצבה לבדיקת סמים אחרי ששברה שיא ישראלי חזרה לארץ ועמדה בפני שימוע בועדה למניעת סמים

אולגה לנסקי, האצנית ששברה בחודש שעבר את שיאה הישראלי של אסתר רוט שחמורוב בריצת 100 מטרים, חזרה אתמול לארץ והיום (שלישי) כבר עמדה בפני שימוע אצל הועדה למניעת חומרים אסורים בספורט.

לנסקי הגיעה מלווה באמה אירנה ובעורך דינה אייל יפה, שכבר בתחילת השימוע התנצל בפני חברי הוועדה על זמנו הקצוב. לאור העובדה שעורך דינה לא יכל לשהות במקום יותר מדי זמן, תהליך השימוע החל אבל יימשך רק בתחילת השבוע הבא.

יו"ר הועדה למניעת חומרים אסורים בספורט, דר" ז'ק אשרוב, אמר היום: "אחרי שאולגה לנסקי חזרה אתמול ביקשתי לערוך את השימוע כמה שיותר מהר. שמענו את מה ששמענו, ביקשנו ממנה להציג בפנינו עוד חומר ובגלל אורך הדיון נמשיך אותו בשבוע הבא. בסך הכל היא הציגה בפנינו את הגרסה שלה שהיא הגרסה שכבר פורסמה בארץ עוד כשהיא טסה לאוקראינה. אנחנו ביקשנו ממנה להשלים כמה דברים ואחרי שהליך השימוע יסתיים, נחליט אם להעמיד אותה לדין או לא". בתשובה לשאלה אם יש סיכוי שלנסקי לא תועמד לדין אמר ד"ר אשרוב: "נוכל לדעת רק בשבוע הבא".

כזכור, אולגה לנסקי זומנה לבדיקת סמים ביום שבו שברה את השיא, אבל הבדיקה הזאת נדחתה ליום שלאחר מכן ביוזמת הועדה למניעת סמים בספורט. כמה שעות לאחר מכן לנסקי טסה באופן בהול לאוקראינה כדי לשהות לצד סבתה החולה. יו"ר מכבי ראשון לציון, האגודה של לנסקי, טען כי בנוסף אולגה לנסקי אושפזה באוקראינה במהלך שהותה, בין השאר בגלל התמוטטות עצבים.

אולגה לנסקי ספרינטרית ישראלית. מגד גוזני
צריכה להשלים את העדות שלה. אולגה לנסקי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully