וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר סוויסה קיבל אישור לעזוב את הפועל באר שבע

13.5.2014 / 12:57

לאחר שיחה עם אלישע לוי הוחלט שהשחקן ישוחרר בתום העונה. בית"ר, נתניה ואשדוד מביעות בו עניין. גם נאסר יגיע לשיחה

one

בשיחה שנערכה הבוקר (שלישי) בין תומר סוויסה לאלישע לוי, קיבל חלוץ הפועל באר שבע אור ירוק לחפש קבוצה אחרת לעונה הבאה. סוויסה אישר לוואלה! ספורט את הידיעה ואמר: "אני מודה לאלונה, לקהל ולצוות המקצועי. אני מאחל הצלחה רבה לקבוצה. אני מקווה לחזור לכאן כמה שיותר מהר". גם סיראז' נאסר יגיע בקרוב לחדרו של המאמן לשיחה אישית, ועשוי לקבל אור ירוק ולחפש קבוצה אחרת. על ההחלטה להשעות את סוויסה ממשחקי הקבוצה פורסם ביום שישי בוואלה! ספורט. במועדון אישרו אז כי לאחר שיחה בין השחקן למנכ"ל אסי רחמים הוחלט שלא יהיה חלק מהסגל במשחק מול הפועל תל אביב.

לאחר שחרורו של סוויסה מתברר כי שלוש קבוצות כבר הביעו עניין בשחקן. מ.ס אשדוד של ניר קלינגר כבר יצרה קשר עם נציגי השחקן. גם מכבי נתניה ובית"ר ירושלים הביעו עניין. סוויסה חתום על חוזה לשנתיים נוספות ואם אף קבוצה לא תעמוד בדמי ההעברה שלו הוא יושאל.

כפי שפורסם אתמול, באר שבע בדקה בימים האחרונים את אופציית בן שהר. שחקנה של ארמיניה בילפלד עדיין לא החליט האם לשוב לישראל, אבל המאמן אלישע לוי מעוניין בו מאוד. גם שלומי ארבייטמן נמצא חזק בתוכניות של המועדון. המטרה של אלישע לוי היא לצרף שני קשרים ושני שחקני התקפה. בהמשך יצרף המאמן גם מגן ימני, אבל זה יקרה בהתאם לתקציב שיתפנה. לוי מעוניין גם בבלם מחליף, כשדניאל אסקלינג השבדי מהפועל כפר סבא זומן לפתיחת האימונים ועשוי לחתום. במועדון בודקים מספר מועמדים לתפקיד השוער השני.

אחרי הסיכום עם טומיסלב פאיוביץ', בימים הקרובים תתקבל החלטה לגבי עתידו של החלוץ גליינור פלט. בבאר שבע מאוד רוצים שיישאר ויציעו לו חוזה לשלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully