וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו קפילוטו מבוקש במ.ס אשדוד

13.5.2014 / 11:56

בית"ר ירושלים רוצה שהבלם ימשיך, אך גם ניר קלינגר מעוניין בו. דרור שמשון עשוי להתמנות למאמן הכושר, אמסלם ימונה למנהל?

one

הבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב, והמאמן המיועד מנחם קורצקי, נפגשו בימים האחרונים עם לא מעט סוכני שחקנים במטרה להאיץ את ההכנות לעונה הבאה. בשלב זה בקבוצה מהבירה מתמקדים בחיפוש זרים לשלוש עמדות: בלם, קשר אחורי וחלוץ. רק בהמשך תתחיל בית"ר לפזול לעבר השוק הישראלי, מתוך ידיעה שמכבי חיפה ומכבי תל אביב ישחררו שחקנים שיוכלו לשמש אופציות עבור בית"ר. בכל מקרה, בבית"ר לא מתכוונים לשאול שחקנים ללא אופציה לרכישה או השאלה לעונה נוספת, דוגמת משה לוגסי או שלומי אזולאי, בהם מעוניין קורצקי.

מי שעתידו בקבוצה לא ברור הוא ניסו קפילוטו. בית"ר צפויה להגיש לשחקן הצעה כספית בימים הקרובים, אך הבלם מעוניין לקבל העלאה בשכרו, מה גם שמכבי תל אביב צפויה לדרוש עבורו דמי השבחה. בנוסף, קפילוטו בודק אופציות בחו"ל. בימים האחרונים פנתה מ.ס אשדוד לנציגי השחקן והביעה רצון לצרפו. בימים הקרובים היא עשויה להגיש עליו הצעה.

בנוגע לצוות המקצועי, דרור שמשון עשוי להצטרף כמאמן כושר ובינו לבין ראשי המועדון כבר מתנהלות שיחות בנושא. עם גיא סולומון ישנם פערים כספיים ובבית"ר בודקים אופציות נוספות לתפקיד של מאמן שוערים. דוד אמסלם צפוי לקבל הצעה להמשיך במועדון בכל מקרה, כעוזר מאמן או בתפקיד אחר, אולי כמנהל הקבוצה במקום מנחם נידם.

ג'ונתן וילה יצר אתמול קשר עם אנשי המועדון בנוגע לוועדת המשמעת שלו ולמשכורת אותה הוא אמור לקבל ב-15 לחודש. לספרדי נאמר שהוא יקבל בקרוב את משכורתו וכי עדיין לא הוחלט על העונש שהוא ויתר השחקנים יקבלו בעקבות השביתה והעלייה באיחור לאימון לפני כשלושה שבועות. וילה חזר ואמר לשחקנים שאם הוא ייקנס בסכום גבוה, הוא יפנה לפיפ"א ויתבע את כספו. פאבלו ברנדאן מתכוון לפעול בצורה דומה.

בבית"ר לא התרגשו מהמכתב אותו שלח אתמול ניר אלון, ובו הודיע שההחלטה לקנוס את השחקנים לא חוקית וכי הוא קורא לאלי טביב לבטל את ועדת המשמעת לשחקנים. במועדון אמרו: "ניר אלון כבר עשה מעצמו צחוק. אנחנו נפעל בדרכים שלנו והוא יפעל בדרכים שלו. ממה שאנחנו מבינים, גם השחקנים כבר לא ממש עומדים מאחוריו וגם אם יפעלו כנגד העונש, הם יעשו זאת דרך גורמים אחרים".

דוד אמסלם עוזר מאמן בית"ר ירושלים. מור שאולי
יישאר במועדון. אמסלם/מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully