וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן פרלמן יגיש את מועמדותו לתפקיד יו"ר ההתאחדות

13.5.2014 / 12:21

איש העסקים יגיש את מועמדותו עד סוף החודש. מקורב לאבי לוזון: "צריך להתנתק מההתאחדות ולשוב למכבי פתח תקוה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היו"ר הבא? ערן פרלמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

המועמדים לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל ייחשפו בסוף החודש, אבל בינתיים מתברר כי התפקיד מעניין לא מעט אנשי עסקים, שכבר נפגשו עם בכירים בהתאחדות וביררו פרטים לגבי המשרה. לוואלה! ספורט נודע כי איש העסקים ערן פרלמן, מתכוון להגיש בקרוב מאוד את מועמדותו לתפקיד. פרלמן (48), בעליה של חברת נדל"ן, אמור להגיע את מועמדותו בימים הקרובים לאחר שכבר נפגש עם בכירים בהתאחדות לכדורגל.

פרלמן כיהן לפני 20 שנה כמנכ"ל איגוד השופטים. ב-15 השנים האחרונות התמקד בעסקים פרטיים. הוא שימש כמנכ"ל חברת הרכבים BUY&DRIVE, והחל משנת 2000 הוא בעליה של חברת Perelman Real Estate Investments House LTD, חברת למימון ומכירת נכסי נדל"ן מסחריים. פרלמן אישר כי הוא מתכוון להגיש את מועמדותו ואמר: "אני מגיע להתמודדות מתוך תחושת שליחות, מאהבה נטו לכדורגל, בלי שום אינטרס וחיבור פוליטי למרכז כזה או אחר. התוכניות שלי כיו"ר ההתאחדות יתמקדו בהחזרת אמון הקהל ובהשמת האוהד במרכז".

ההתאחדות מתכוונת לערוך את הבחירות להנהלת ההתאחדות ב-29 ביולי וכעבור חודש ימים ימונה באופן רשמי היו"ר בישיבת הנהלה. המועמדים לתפקיד היו"ר יגישו את מועמדותם לוועדה לבחינת כשירות מועמדים לא יאוחר מ-29 במאי, ואילו הגשת רשימת שמות המועמדים להנהלה יוגשו עד ה-22 ביולי. המועמדים יצטרכו להציג כתבי תמיכה של הקבוצות התומכות בהם לתפקיד היו"ר.

במשרד הספורט כבר הצהירו בעבר כי אבי לוזון לא יתמודד לתפקיד. לוזון עצמו רוצה את תפקיד נשיא ההתאחדות, אבל לבנת מתנגדת. בסביבתו של היו"ר מנסים לשכנע אותו שלא לקבל על עצמו כל תפקיד בהתאחדות. אחד ממקורביו של לוזון אמר אתמול: "אני מאוד מקווה שאבי לא יקבל עליו כל תפקיד. הוא צריך להתנתק מההתאחדות וזקוק לחופש. להתאחדות לא תהיה בעונה הבאה כל השפעה. הכל ייקבע במנהלת. הוא לא מפסיד שום דבר. עדיף שיחזור למכבי פתח תקוה". כפי שפורסם השבוע בוואלה! ספורט, אם לוזון לא יקבל כל תפקיד רשמי אחר, הוא עשוי לחזור למועדון אותו ניהל בעבר. "אבי מסוגל לנהל את המועדון טוב יותר מכל אחד אחר", אמר גורם במועדון, "אבל ההחלטה תלויה אך ורק בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully