וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזקאל: "פגוע ומאוכזב מההתנהלות של הפועל פ"ת"

13.5.2014 / 9:58

מאמן המלאבסים התייחס לפרסום על מועמדותם של בנאדו ואלי כהן: "אני לא מכיר מאמן שהעלה קבוצה ליגה ולא המשיך בה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ביממה שאחרי הפרסום בוואלה! ספורט על מועמדותם של אריק בנאדו ואלי כהן לתפקיד המאמן בהפועל פתח תקוה, המאמן הנוכחי ניסן יחזקאל מרגיש פגוע. המאמן שהעלה ביום שישי האחרון את הקבוצה לליגת העל מודה כי הופתע מהדברים לנוכח העובדה כי הוא עדיין מצפה להמשיך בתפקיד גם העונה הבאה.

"אני מאוכזב ופגוע מההתנהלות של הפועל פתח תקוה כלפי", אמר יחזקאל לוואלה! ספורט, "מה שעשיתי יחד עם הצוות המקצועי והשחקנים עבור הפועל פתח תקוה בכך שהשארנו את הקבוצה על הרגליים ועלינו ליגה, זה לא דבר של מה בכך. ציפיתי ליחס מעט שונה".

יחזקאל מוסיף כי מרבית האכזבה שלו היא מהבעלים, דורון בן דקון: "אני מאוכזב מההתנהלות שלו כלפי בעיקר לאור העובדה שיש לי הסכם לגבי העונה הבאה. אני לא מכיר מאמן שהעלה קבוצה ליגה ולא נשאר בה עונה נוספת. אני חלק מההתחייבויות שניתנו על ידי אבי ללוז ולכן אני מצפה שיעמדו בהסכם שלי".

בשלב הזה מספר יחזקאל כי הוא נאלץ לדחות גישושים של קבוצות אחרות עד שיידע אם הוא ממשיך: "שתי קבוצות מליגת העל וקבוצה אחת מהליגה הלאומית גיששו, אבל לא היו פניות רשמיות, אלא דרך מקורבים בלבד. רוב הקבוצות יודעות שיש לי הסכם בהפועל פתח תקוה ולכן הן חוששות לפנות אלי".

מאמן הפועל פתח תקוה ניסן יחזקאל. ניב אהרונסון
"רוב הקבוצות יודעות שיש לי הסכם בהפועל פתח תקוה ולכן הן חוששות לפנות אלי". יחזקאל/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully