וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אבוחצירא יעבור בדיקה. ישוב בעונה הבאה?

13.5.2014 / 9:42

החלוץ ייבדק. בחיפה בדקו את העלויות של ביטון וארבייטמן למקרה שחמד לא יגיע. גורם על בנאדו: "חשוב שימשיך לאמן"

one

חלוץ מכבי חיפה שמעון אבוחצירא מושבת כבר זמן רב בעקבות וירוס בשריר ומעטפת הלב, אבל בדיקה שתיערך לו היום, ותוצאותיה יתברר כנראה רק מחר, תוכל לקבוע בוודאות האם הוא יוכל לשוב לשחק בעונה הבאה. "חשוב מאוד לשמור על אופטימיות. עד שנראה את התוצאות לא נוכל לומר האם ומתי הוא יחזור", אמרו במועדון. כזכור, בחודש שעבר פורסם כי אבוחצירא קיבל הוראה שלא לשחק יותר העונה ויעבור בדיקת לב מקיפה שעשויה להשפיע מאוד על עתידו. אבוחצירא יגיע לבדיקה בשעות הצהריים ומחר היא תעבור פענוח של רופא מומחה. בכל מקרה, גם אם יחזור, עדיין לא בטוח שיישאר בסגל. עומס השחקנים בחלק ההתקפי כולל כבר את אלון תורג'מן, שובל גוזלן, שחר הירש, שון וייסמן, דור חוגי ו-ויאם עמאשה שצפוי לחזור. בכל מקרה, חלקם יושאל.

הידיעה אתמול, לפיה הפועל פתח תקוה גיששה אצל אריק בנאדו, עוררה הד מסוים במועדון, שם מקווים שהמאמן ימשיך בליגת העל. "אריק ראוי וצריך להמשיך לאמן בליגת העל. הוא משמש דוגמא לאיך כדורגלן צריך להתנהל וגם מאמן טוב", אמר אחד השחקנים. גורם במועדון הוסיף: "לכולם ברור שהיינו רוצים לראות את אריק חוזר בעתיד למועדון. חשוב לכולנו שימשיך לאמן ויצליח". בנאדו מחזיק בעוד מספר הצעות, אבל עושה רושם שפתח תקוה היא הרצינית ביותר כרגע. בכל מקרה, בנאדו רוצה להמשיך כעוזרו של גוטמן בנבחרת ישראל.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
במועדון מחזיקים לו אצבעות. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

הרוש רוצה להגיע לחיפה

בענייני רכש: במועדון יעשו מאמצים להחתים את אריאל הרוש בקיץ, וייתכן שזה יקרה גם ללא קשר להחלטה של סטנוייביץ' לגבי שוער זר. בית"ר ירושלים מחזיקה בכרטיסו של השחקן, אך הרוש אמור לקבל 30 אחוז מדמי ההעברה. בשיחות עם מקורביו, הוא הביע לאחרונה את רצונו להגיע לכרמל. חיפה רוצה גם את תומר חמד ואם הוא יגיע ישוחרר עוד חלוץ מהסגל משום שהמאמן מתכוון להחתים חלוץ זר. בימים האחרונים חיפה בדקה את מחירו של דודו ביטון, וזאת כנראה למקרה שחמד יחליט להישאר באירופה. גם אופציית שלומי ארבייטמן קיימת.

קבוצת הנוער תערוך מחר את משחק ההכתרה הרשמי שלה במשחק הבית מול הפועל רעננה, זאת לקראת הפרידה מאצטדיון קריית אליעזר בטקס מיוחד שתערוך הקבוצה הבוגרת מאוחר יותר, במשחק מול מכבי תל אביב. משחק קבוצת הנוער ייערך בשעה 15:30, כשכרטיס הכניסה ישמש את האוהדים להצגה כפולה. מעל 13 אלף כרטיסים כבר נמכרו והקופות לא ייפתחו ביום המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully