וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין חלוץ? בנאדו כבש צמד באימון מכבי חיפה

12.5.2014 / 18:52

מאמן מכבי חיפה נכנס לאימון והרשים. במועדון מתלבטים האם להחתים שוער זר או את הרוש, שמחירו יהיה נמוך יחסית בקיץ

one

במכבי חיפה מתלבטים מאוד לגבי עמדת השוער בעונה הבאה. המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' בודק אופציות של שוער זר, בעוד שבמועדון סבורים שניתן יהיה לשחרר את אריאל הרוש מבית"ר ירושלים תמורת תשלום נמוך יחסית, כ-600 אלף יורו, ולהחתים אותו על חוזה ארוך טווח. למועדון הוצעו מספר שוערים זרים, אבל חלקם יוכלו להגיע רק בהשאלה ובמועדון מעדיפים להחתים שוער לטווח ארוך.

הסרבי בודק בימים האחרונים אופצייה של חלוץ זר וצפוי לצרף רק חלוץ מרכזי אחד עד המחנה, וזאת בגלל עומס בעמדה הזאת. מלבד אלון תורג'מן (יכול לשחק גם בכנף), גם שובל גוזלן ושחר הירש משחקים בעמדה הזאת, כמו גם ויאם עמאשה שמעוניין לחזור ולא להמשיך בקריית שמונה. בנוסף, לסטנוייביץ' יש מספר חלוצים גם בקבוצה הנוער, בניהם שון ויסמן (15 שערים העונה) שכנראה יושאל ודור חוגי (19 שערים). שמעון אבוחצירא יעבור מחר בדיקה ורק לאחריה יתברר אם בכלל יוכל לפתוח את העונה. בכל מקרה, לפחות שני שחקנים מהרשימה הזאת יושאלו. סטנוייביץ' אמור לצרף גם שוער, שני שחקני הגנה ושלושה שחקני קישור, מהם ארבעה זרים. עד כה נוצר קשר לגבי קשר רמת השרון קני סייף וכן בלם קריית שמונה שיר צדק. אתמול הייתה אמורה להתקיים פגישה בעניינו של סייף אך היא נדחתה. לגבי צדק, חיפה לא מוכנה לשלם 600 אלף יורו תמורתו, והוא יגיע רק אם הסכומים יופחתו בצורה משמעותית.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
חלוץ לעת מצוא. אריק בנאדו/יוסי ציפקיס

בינתיים, חיפה של אריק בנאדו ממשיכה להתכונן למשחק החשוב ביום רביעי, מתוך הנחה שניצחון על מכבי תל אביב יחזק עוד יותר את הסיכויים שלה להגיע לאירופה. בנאדו ערך היום אימון שחרור לשחקנים, והקבוצה התאמנה בסגל מצומצם של תשעה בלבד: שבעה שחקני שדה ושני שוערים. בנאדו ערך משחקון פנימי, ובמהלכו כבש צמד. "אולי בעיית החלוץ לעונה הבאה נפתרה, אריק הפתיע לטובה, הוא עדיין בכושר", אמר אחד השחקנים. שחקנים דיווחו כי בנאדו מתעלם מההתעסקות במאמן הבא ולא התייחס לכך באסיפות. בנאדו, ששמו עלה כמועמד להפועל פתח תקוה בעונה הבאה (ראה ידיעה נפרדת), רוצה לאמן בעונה הבאה בליגת העל ובמקביל לשמש כעוזר מאמן הנבחרת.

במועדון נערכים לקראת טקס הפרידה מקריית אליעזר, שייערך כחצי שעה לפני המשחק מול מכבי תל אביב. כ-13 אלף הבטיחו את מקומם במגרש, כשבקופות נותרו פחות מאלף כרטיסים ולכן הן לא יפתחו ביום המשחק. חיפה תחלק לאוהדים חוברות בהוצאה מיוחדת וכן כרטיס כניסה מעוצב למזכרת. בטקס ישתתפו שחקני עבר רבים, מכל הזמנים. בנוסף, יתקיים טקס הוקרה לשחקני האליפות הראשונה, לרגל 30 שנה לזכיה בתואר. באליפות ההיא כיכבו אבי רן ז"ל, רפי אוסמו (הגדול), איתן אהרוני, ציון מרילי, ברוך ממן, אברהם אבוקרט, זאהי ארמלי, משה סלקטר, צדוק מלכה ורוני רוזנטל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully