וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל בית"ר ירושלים מנחם נידם יסיים את תפקידו

12.5.2014 / 17:00

נידם, שניהל את הקבוצה מאז הגיע גאידמק, נקרא לשימוע. הבקרה תחייב את בית"ר להציג ערבות, שקבורץ מועמד לחזור

one

מנהל בית"ר ירושלים מנחם נידם נקרא לשימוע על ידי הנהלת המועדון, הליך פורמלי לפני פיטורין וסיום דרכו במועדון. זאת תקופה ארוכה שבהנהלת המועדון לא היו מרוצים מתפקודו של מנהל הקבוצה, והיו לא מעט אירועים בהם הופנתה הביקורת כלפיו. לאחרונה נתקבלה במועדון החלטה כי נידם יסיים את תפקידו במועדון ויוחלף בדמות צעירה יותר. נידם כיהן בתפקיד מ-2005 עם תחילת דרכו של ארקדי גאידמק כבעלים.

אמש נערכה ישיבת דירקטוריון ראשונה בין בה נכחו נציגי עמותת האוהדים. בפגישה עלו רעיונות לשיתוף פעולה, לחיזוק הזהות הבית"רית של המועדון ושיתוף פעולה עם האוהדים. העמותה אף קיבלה את הזכות לנהל את מועדון האוהדים החדש שיוקם בקרוב. במועדון רואים בעין יפה את נכונות העמותה והרצון לסייע ולהשתלב.

מנכ"ל בית"ר ירושלים מנחם נידם. ברני ארדוב
בהנהלה לא היו מרוצים מתפקודו. נידם/ברני ארדוב

מנחם קורצקי צפוי לחתום במהלך השבוע על חוזהו. לאחר מכן אמור קורצקי לשבת עם טביב ולעבור על רשימת שחקני חיזוק פוטנציאליים, זרים וישראלים. קובי מוסא ולירוי צעירי נמצאים ברשימה של בית"ר שצפויה להיות מורכבת מבסיס של שחקנים צעירים יחד עם חמישה זרים ושלושה ארבעה ישראלים מנוסים יותר. בשבוע הקרוב תוגש הצעה לניסו קפילוטו מתוך כוונה כי ימשיך במועדון. גם דינו שקבורץ, ששיחק בבית"ר לפני שנתיים, הוזכר כמועמד לחזור לבירה.

במהלך השבוע יגיעו שחקני הקבוצה לוועדת משמעת בעקבות השביתה שערכו. שחקני הקבוצה שלא ממשיכים חוששים כי יקבלו קנס גבוה וצפויים להתאגד תחת עורך דין בכדי לקבל את כספם וחזרה, אם וכאשר. שחקנים בקבוצה ביקרו את העובדה שאבירם ברוכיאן זומן לוועדת משמעת ואמרו כי "ברור שהעשרת אלפים שקל שקיבל כללו גם את השביתה, לא צריך להרוג אותו, זה עדיין אחד שגדל במועדון וויתר על הרבה כסף לאורך השנים".

בקרת התקציבים תדרוש מבית"ר בעונה הבאה להקדיש מתקציב העונה הבאה כחמישה מיליון שקל לגירעון וחובות עבר מה שצפוי להקשות על בית"ר וכמו שהדברים נראים הקבוצה תתבסס על סגל צעיר עם השקעה בזרים ובתוספת שניים שלושה ישראלים מנוסים ויעמדו על כ-26 מיליון שקל.

ראש חטיבת הספורט בהסתדרות ניר אלון שלח היום מכתב לבית"ר ירושלים ואלי טביב בו הזהיר כי העמדת השחקנים לדין משמעתי היא עבירה על החוק. אלון טוען כי היו ליקויים בדרך ההזמנה לוועדת המשמעת וקורא לאלי טביב להודיע על ביטול הדיונים כי הטלת קנסות באופן חד צדדי היא עבירה על החוק ו"טומנת בחובה סנקציה אזרחית ופלילית כאחד". בבית"ר לא התרגשו ממכתבו של אלון והדיונים יתקיימו כרגיל במהלך השבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי. מגד גוזני
צפוי לחתום השבוע על חוזהו. קורצקי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully