וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם סגל אנגליה למונדיאל: סטרלינג ובארקלי בפנים

הודג'סון זימן את הכוכבים הצעירים של הפרמיירליג לבברזיל. גם אוקסלייד-צ'מברליין בסגל, יחד עם רוני, ג'רארד ולמפארד. המאמן: "ברור שאפשר לזכות, אחרת בשביל מה לזמן סגל?"

שחקן ליברפול ראחים סטרלינג. רויטרס
העולם כבר יודע מה הוא שווה, ועכשיו הבמה הגדולה מחכה לו. סטרלינג/רויטרס

מאמן נבחרת אנגליה רוי הודג'סון פרסם היום (שני) את הסגל למונדיאל בברזיל, והזמין את כל הכישרונות הצעירים הבולטים של הפרמיירליג. רוס בארקלי מאברטון, אלכס אוקסלייד-צ'מברליין מארסנל וראהים סטרלינג מליברפול נכללים בין ה-23 שייצגו את אנגלי בברזיל 2014, וגם מקומם של הכוכבים הוותיקים לא נפקד, כשוויין רוני (מנצ'סטר יונייטד), סטיבן ג'רארד (ליברפול) ופרנק למפארד (צ'לסי) זומנו.

השחקנים הבולטים שנשארו בחוץ הם מייקל קאריק ממנצ'סטר יונייטד (שנכלל ברשימת הרזרבות) וקירן גיבס מארסנל. אשלי קול, שקיבל מהודג'סון הודעה מראש שלא ייכלל בסגל, הודיע על פרישתו מהנבחרת אחרי 107 הופעות במדיה. הזימון של שוער סלטיק פרייזר פוסטר עשה היסטוריה קטנה: זאת הפעם השנייה בלבד ששחקן שמשחק בליגה הסקוטית מזומן לנבחרת, הפעם הקודמת הייתה ב-1990, אז נכללו בסגל נבחרת שלושת האריות ארבעה שחקנים מגלזגו ריינג'רס. הגיל הממוצע של שחקני הנבחרת עומד על 26 ו-117 יום, שנתיים פחות מהגיל הממוצע של הסגל ב-2010, אך מבוגר יותר מהגיל הממוצע ב-2006.

שחקן נבחרת אנגליה סטיבן ג'רארד. GettyImages
אולי הפעם הוא ואנגליה יגיעו רחוק. ג'רארד/GettyImages

על ההחלטה להכליל את למפארד בסגל אמר הודג'סון: "פרנק היה הקפטן והוא הקפטן השני אחרי ג'רארד, המנהיגות שלו והיכולות שלו יעזו לנו. יש לו מקום חשוב בנבחרת".

על כך שהודיע מראש לאשלי קול שלא יזומן אמר הודג'סון: "זאת הייתה החלטה קשה מאוד. כולם יודעים מי זה אשלי קול. אני מצדיע לאופן שבו הוא קיבל את ההחלטה שלי. רק העתיד יאמר אם זאת הייתה החלטה נכונה".

הודג'סון נשאל לגבי סיכויי הזכייה ואמר: "ברור שאני חושב שאנחנו יכולים לזכות, אחרת מה הטעם שלי לזמן סגל?"

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הסגל המלא:

שוערים: ג'ו הארט (מנצ'סטר סיטי), בן פוסטר (ווסט ברומיץ'), פרייזר פורסטר (סלטיק)

הגנה: לייטון ביינס (אברטון), גארי קיהייל (צ'לסי), גלן ג'ונסון (ליברפול), פיל ג'ונס (מנצ'סטר יונייטד), לוק שואו (סאות'המפטון), כריס סמולינג (מנצ'סטר יונייטד), פיל ג'אגיילקה (אברטון)

קישור: רוס בארקלי (אברטון), סטיבן ג'רארד (ליברפול), ג'ורדן הנדרסון (ליברפול), אדם ללאנה (סאות'המפטון), פרנק למפארד (צ'לסי), ג'יימס מילנר (מנצ'סטר סיטי), אלכס אוקסלייד צ'מברליין (ארסנל), ג'ק ווילשר (ארסנל), ראחים סטרלינג (ליברפול)

התקפה: ריקי למברט (סאות'המפטון), ויין רוני (מנצ'סטר יונייטד), דניאל סטארידג' (ליברפול), דני וולבק (מנצ'סטר יונייטד)

רזרבות: ג'ון פלנגן (ליברפול), ג'ון רודי (נוריץ'), אנדי קארול (ווסטהאם), טום קלברלי (מנצ'סטר יונייטד), ג'רמיין דפו (טורונטו), מייקל קאריק (מנצ'סטר יונייטד), ג'ון סטונס (אברטון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully