וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין - הפועל ת"א: שי אבוטבול חוזר לסגל

קפטן האדומים, שלא זומן ע"י בן שמעון לב"ש, יחליף את סאשה המורחק. בלבול יחסר את חאמד גנאים (ג', 20:55, ער'1)

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 27. הפועל תל אביב מובילה 6-15 בניצחונות ועוד 6 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשסכנין מארחת הפועל תל אביב מובילה 4-7 בניצחונות ורק משחק אחד נגמר בתיקו - המשחק הראשון של סכנין בליגת העל, שנערך בקרית אליעזר.

* לעומר דמארי חסר שער אחד כדי להשתוות ליניב קטן במקום השני בכיבוש השערים נגד סכנין - שמונה. במקום הראשון אלירן עטר עם 12.

* רן בן שמעון אימן 13 פעמים נגד בני סכנין. הוא ניצח 4 משחקים, הפסיד 5 וסיים 4 בתיקו. שערים: 17-11.

* מי שסבור שאין סיכוי לתיקו ישמח לדעת שבחמשת המשחקים בהם אוראל גרינפלד שפט אותה, הפועל תל אביב לא סיימה בתיקו. יש לה שני ניצחונות ושלושה הפסדים.

עומר דמארי הפועל תל אביב בועט פנדל. ברני ארדוב
אוהב את סכנין. עומר דמארי/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

בני סכנין:

שחקני בני סכנין שמחו לגלות היום שבהנהלה שילמו להם את משכורות חודש מרץ, זאת לאחר איחור גדול. העיכוב בתשלום המשכורות הטריד בתקופה האחרונה את שחקני הקבוצה, ובהנהלה עשו מאמצים גדולים לגייס את הכספים. היום השחקנים קיבלו את המשכורות והעניין הסתיים, לפחות עד מועד תשלומי משכורות אפריל. בהנהלה מודעים לכך שייתכן ושוב תהיה בעיה במתן המשכורות.

סכנין תחסר את חאמד גנאים הפצוע כאשר חאלד חלאיילה, פיראס מוגרבי ואברהם פאס שהיו מוצהבים יחזרו להרכב הקבוצה. עלי עוסמאן יחזור לעמדת המגן הימני על חשבונו של מוחמד זבידאת, כשמוחמד כליבאת ומוחמד גדיר ימשיכו בחוד של הקבוצה. בסכנין רוצים מאוד לסיים את העונה בטעם טוב והמאמן מרקו בלבול ביקש משחקניו לתת הכול במשחק מול הפועל תל אביב כדי לנצח במשחק הביתי האחרון של העונה.

שחקן בני סכנין עלי עוסמאן לאחר הרחקתו. יוסי ציפקיס
חוזר להרכב. עוסמאן/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב:

אחרי ההפסד הכואב בשבת להפועל באר שבע תנסה הפועל תל אביב להבטיח את המקום הרביעי ואת הכרטיס לאירופה. על אף הרצונות של הקבוצה, הפועל תגיע בהרכב חסר עם מספר לא מבוטל של שינויים בהרכב ותשחק רק עם קשר אחורי אחד. הקפטן שי אבוטבול יחזור לסגל לאחר שסולק על ידי רן בן שמעון מהאימון המסכם לפני המשחק מול באר שבע ואף לא זומן למשחק. אבוטבול יחליף את לוקאס סאשה המורחק.

בנוסף, אברהם צ'וקול יפתח כמגן הימני במקום ליאור לוי המושעה, ויגאל אנטבי הוותי יפתח בעמדת המגן השמאלי. במרכז ההגנה אוראל דגני וזאב חיימוביץ' ימשיכו כבלמים כשבקישור האחורי יסייעו לאבוטבול עומר פדידה וישראל זגורי. בסארט עבודרחמי שיחזור להרכב על חשבונו של סלים טועמה ישחק בצד שמאל של ההתקפה כשזגורי, כאמור, ירד מעט אחורה. כמו כן, בריאן חרסיסיץ' שעדיין לא כשיר במלא האחוזים יחזור לסגל, אך יפתח על הספסל. חרסיסיץ' ורועי גורדנה אמורים להשתלב במהלך המשחק.

למרות הסגל החסר, בהפועל תל אביב אופטימיים לקראת המשחק ובן שמעון ניסה לעודד את השחקנים. "שיחקנו הרבה יותר מבאר שבע", אמר המאמן באסיפת הקבוצה. "שלטנו ולא היינו מספיק מרוכזים בחלק האחרון. סכנין גם תגיע לשחק על מתפרצות. יש לה חלק קדמי מאוד מהיר והירידה להגנה חייבת להיות מהירה".

שי אבוטבול, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חוזר לסגל. אבוטבול/ברני ארדוב

יעמדו למבחן:

בני סכנין: מור שושן

הבלם של סכנין החל לקבע את מעמדו בהרכב בתקופה האחרונה ומציג יכולת טובה מאוד. מול האקסית שושן ירצה להציג עוד משחק טוב כדי לשלוח מסר כלפי הנהלת סכנין וכלפי קבוצות אחרות לקראת העונה הבאה.

הפועל תל אביב: עומר דמארי

לא משנה כמה הפועל תל אביב תשלוט במרכז המגרש, אם היא רוצה לחזור עם הנקודות היא חייבת את הסקורר שלה חד. אם דמארי יתעלה שוב, הפועל תהיה עם רגל וחצי במקודמות הליגה האירופית בעונה הבאה.

עומר דמארי, הפועל תל אביב. קובי אליהו
לא משנה כמה הפועל תל אביב תשלוט במרכז המגרש, היא צריכה אותו חד. דמארי/קובי אליהו

הרכבים משוערים

בני סכנין: אחמד שאבל, עלי עוסמאן, אברהם פאס, מור שושן, דדי בן דיין, חורחה אלונסו, חאלד חלאיילה, אחמד קאסום, פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת, מוחמד גדיר.

הפועל תל אביב: דני עמוס, אברהם צ'וקול, אוראל דגני, זאב חיימוביץ', ליאור לוי, שי אבוטבול, עומר פדידה, ישראל זגורי, גילי ורמוט, בסארט עבדורחימי, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully