וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: כל השחקנים הישראלים זומנו לוועדת משמעת

11.5.2014 / 16:24

בקבוצה יענישו את כל השחקנים ששבתו, כולל ברוכיאן ושוער הנוער. ברנדאן בוועדה: "לא יודע אנגלית". קורצקי יסגור השבוע

one

בית"ר ירושלים סיימה אמש את העונה, אך מתברר שלשחקנים הישראלים נשארה השלמה קטנה בימים הקרובים. כל השחקנים הישראלים בקבוצה יוזמנו לוועדת משמעת במהלך הימים הקרובים שלאחריה כל אחד צפוי לספוג קנס כספי. השחקנים יופיעו בפני הוועדה בשעות נפרדות וזאת כידוע לאחר שהשביתו את האימון לפני מספר שבועות. המשמעות היא שכל 25 השחקנים שהיו אמורים לעלות לאותו אימון יופיעו בפני הוועדה, כולל השוער השלישי מאור בן יעקב ואבירם ברוכיאן שצפוי לספוג קנס נוסף לאחר שהוענש על הכרטיס האדום שספג מול הפועל חיפה.

כזכור, ביום שישי האחרון עמדו בפני ועדת המשמעת ארבעת הזרים של הקבוצה: פאבלו ברנדאן, ג'ונתן וילה, בריאן ז'ונס ודושאן מאטוביץ'. בבית"ר ידעו שלפחות ברנדאן ו-וילה צפויים לעזוב את הארץ עוד היום ולכן הקדימו ליום שישי את הדיון בעניינם. במהלך וועדת המשמעת של ברנדאן טען הארגנטינאי שאינו יודע אנגלית, בבית"ר העירו לקשר שאנגלית בסיסית הוא יודע ויכול לדבר, הקשר ענה על מספר שאלות וסיים את הדיון. כל הזרים אמרו אחרי הדיון: "היה קצר מאוד, שאלו אותנו שתיים-שלוש שאלות, למה שבתנו ואם אנחנו מודעים למה שעשינו ולא יותר מזה". עונשם של הזרים יינתנו ב-48 השעות הקרובות.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

שחקני בית"ר ירושלים באימון. מגד גוזני
עונש קולקטיבי. בית"ר/מגד גוזני

הבעלים אלי טביב אמור לסכם ביומיים הקרובים עם מנחם קורצקי את כל הפרטים ולחתום על חוזהו. במעמד החתימה אמורים טביב וקורצקי לסכם באופן סופי גם את נושא הצוות שיצטרף למאמן. ההערכה היא שדוד אמסלם ימשיך כעוזר המאמן, מאחר וקורצקי הסכים לכך. גיא סולומון צפוי להשיב השבוע להצעה כספית אותה יגיש לו טביב שלאחריה יתברר עם יצטרף לקורצקי.

לאחר החתימה יצטרך טביב לקבל החלטה כמה כסף הוא משקיע בקבוצה. בכל מקרה, בית"ר תהיה מבוססת על לא מעט צעירים וארבעה זרים שיצטרפו למאטוביץ'. לבית"ר ישנה אופציה על בריאן ז'ונס ובמידה וקורצקי לא ימצא זר טוב יותר הוא עשוי להישאר במועדון. ניסו קפילוטו ושי חדד צפויים לקבל הצעה כספית, אך ההערכה היא שהפערים עם השניים יהיו גדולים וכרגע נראה שהם רחוקים מלהמשיך.

בנוגע לאריאל הרוש, נראה שבמידה ולא יימכר לקבוצה בארץ או בחו"ל צפויה סיטואציה לא נעימה בה טביב יחייב את השחקן לחתום על חוזה ארוך טווח אחרת יעלה ליציע. גורם במועדן אמר היום: "טביב והרוש זה כבר משהו אישי. גם אם יציע לו חוזה ארוך טווח, הוא יציע לו פחות ממה שהוא אמור להרוויח בעונה שעברה וברור שהרוש לא יסכים. הכי טוב לשני הצדדים שהרוש יימכר, אפילו בסכום נמוך. הכיוון אליו הדברים הולכים לא מכובד, אפילו מביש".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מביש. הרוש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully