וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: נמשך המו"מ לגבי סייף. מגן שמאלי יצורף?

11.5.2014 / 15:06

קשר רמה"ש, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, עשוי להצטרף. הסתיימו עבודות התשתית בסמי עופר, שממתין לאישור

one

אחרי לא מעט משברים העונה ומינוי המאמן הסרבי אלכסנדר סטנוייביץ' עוד לפני שזו הסתיימה, אריק בנאדו עדיין יכול להוביל את הקבוצה שלו לאירופה. במכבי חיפה אמרו בשבועות האחרונים כי לא בטוח שמהלך כזה יהיה בריא למועדון, אבל המאמן אמר למקורביו בשבועות האחרונים כי אם יעפיל לליגה האירופית, זה יהיה הישג לא רע ביחס למצב הנוכחי. חיפה רחוקה כעת נקודה אחת בלבד מהפועל תל אביב, שתתארח בדוחא ברביעי ותקנח במשחק בית מול קרית שמונה. הירוקים יארחו ביום רביעי את מכבי תל אביב במשחק שינעל סופית את קרית אליעזר וניצחון במשחק הקרוב עשוי לעזור לה במאבק על הכרטיס. "אפשר לומר מה שרוצים על העונה הזאת, אבל אם נעפיל לליגה האירופית ונשחק באותו שלב בו נמצאת הפועל באר שבע, זה יהיה הישג ביחס למה שעברנו העונה", אמר גורם בקבוצה.

אחרי שסימנה את קשרה של רמת השרון, קני סייף, כמועמד להצטרף בעונה הבאה, במכבי חיפה ממשיכים לנהל משא ומתן לגבי מעברו של השחקן. סייף, שעל המגעים עמו פורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, עשוי להצטרף בימים הקרובים לאחר שפגישה בעניין מתוכנן להתקיים בין הירוקים לאריק איזיקוביץ' המחזיק ב-75 אחוז מכרטיסו.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בכל זאת לאירופה? בנאדו/אדריאן הרבשטיין

השער של רובן ראיוס אתמול רק חיזק את מעמדו בקבוצה. בחיפה כבר הוחלט להשאירו עוד קודם לכן, אבל גם לפי האימונים, מדווחים שחקנים בקבוצה, עושה רושם שהספרדי חזר לעצמו. סארי פלאח, שנמצא במתיחות עם המועדון, ימשיך לשחק אצל בנאדו, שלא קיבל כל הוראה לא לשתפו. במועדון שוב שיבחו את היכולת של טאלב טואטחה, שממשיך להתעלם מהקריאות מהיציע. חיפה לא תעמוד בדרכו אם יקבל הצעה, אבל אם זה לא יקרה טואטחה יישאר בקבוצה. ככל הידוע, הסיכויים שיעזוב לסטנדרד ליאז' יגדלו אם זאת תזכה באליפות.

חיפה נפגשה היום עם סוכן השחקנים הניגרי אמקה ואיש הקשר הישראלי שלו שי חן בנוגע לשחקני רכש. למועדון הוצע המגן השמאלי פרנסיס בנג'מין, שלאחרונה הוזכר כמועמד לקרית שמונה. שחקן נוסף שהוצע הוא הקשר עמנואל סאנדיי שמתאמן במכבי נתניה, אם כי בחיפה טוענים שהוא פחות רלוונטי כרגע. כזכור, בעבר ניסה סטנוייביץ' לצרף מגן שמאלי אחר, ולדימיר וולקוב, אך הוא ירד מהפרק בינתיים.

אלון תורג'מן כבש אתמול את שערו ה-15 בליגה מבלי לרשום אף צמד במשחק אחד העונה. ההערכה היא שבעקבות הכוונה להשאיר את שובל גוזלן ולהחזיר את ויאם עמאשה, שלטענת איזי שירצקי אינו מעוניין להישאר בקרית שמונה, חיפה תצרף עוד חלוץ אחד בלבד. במועדון רוצים לראות גם את שחר הירש בסגל, ולכן נראה כי החלוץ שון וייסמן לא יישאר גם אם יחתום על חוזה חדש.

עיריית חיפה הודיעה היום כי עבודות התשתית באצטדיון סמי עופר הסתיימו לחלוטין וכעת מקווים לפתור את העבודות הבירוקרטיות מול משרדי הממשלה השונים כדי לפתוח אותו בראשון ביולי, בתקווה שיארח גם חלק ממשחקי נבחרת ישראל במוקדמות היורו. על פי בדיקה של מכבי חיפה ועיריית חיפה, נמצא כי עלויות הבניה של האצטדיון הן מבין הזולות באירופה. "התוצאות הינן חד משמעיות, למרות שהיותו הפרויקט הציבורי הגדול ביותר שאי פעם נבנה במדינת ישראל, עלויות ההקמה שלו מהזולות באירופה. התחקיר הינו נדבך חשוב בהפקת הלקחים לאחר שתסתיימנה העבודות באצטדיון באופן מוחלט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עיריית חיפה הודיעה היום כי עבודות התשתית באצטדיון סמי עופר הסתיימו לחלוטין וכעת הם מקווים לפתור את העבודות הבירוקרטיות מול משרדי הממשלה השונים כדי לפתוח אותו בראשון ביולי, בתקווה שיארח גם חלק ממשחקי נבחרת ישראל במוקדמות היורו. על פי בדיקה של מכבי חיפה ועיריית חיפה, נמצא כי עלויות הבניה של האצטדיון הם מבין הזולים באירופה. "התוצאות הינן חד משמעיות, למרות שהיותו הפרויקט הציבורי הגדול ביותר שאי פעם נבנה במדינת ישראל, עלויות ההקמה שלו מהזולות באירופה. התחקיר הינו נדבך חשוב בהפקת הלקחים לאחר שתסתיימנה העבודות באצטדיון באופן מוחלט".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully