וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה חייבת לשלם על קוראץ' עד ה-20/5

11.5.2014 / 11:06

אם יואב כץ לא יעביר 150 אלף יורו לזטה ממונטנגרו, החלוץ צפוי לעזוב. גישושים אצל ראובן עטר, יובל נעים הוצע לקבוצה

one

ההפסד 2:1 למכבי פתח תקוה אמש (שבת) סגר עבור הפועל חיפה עונה מאכזבת, אותה סיימה במקום ה-11 בלבד, נקודה אחת מעל המקום שהוביל לליגה הלאומית. האדומים שיחקו רע מאוד לאורך הפלייאוף התחתון, אבל כעת, משנשארו בליגה, הם כבר חושבים על העונה הבאה.

הבעלים יואב כץ יצטרך להעביר עד ה-20 במאי סכום של 150 אלף יורו לקבוצה זטה ממונטנגרו. אם לא יעשה כך, האופציה של חיפה על החלוץ זרקו קוראץ' לא תהיה תקפה והשחקן ככל הנראה לא יישאר בקבוצה, כך נודע הבוקר לוואלה! ספורט.

ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה חוגג. ברני ארדוב
בדרך החוצה? קוראץ'/ברני ארדוב

קוראץ' נחשב לאחד מהזרים האיכותיים שהיו השנה בליגת העל והוא מעוניין להישאר. בינו לבין כץ מתנהל משא ומתן להארכת חוזה לשלוש עונות נוספות, כאשר הפערים בין הצדדים עומדים כרגע על כ-60 אלף דולרים.

לוואלה! ספורט נודע כי על כץ למהר עם המשא ומתן מול החלוץ, שכן על פי הסיכום עם זטה, לאחר שהבעלים של הפועל חיפה כבר הודיע שהוא מתכוון לממש את האופציה, הוא חייב יהיה להעביר את הכסף עד ליום שלישי הבא. אם לא יעשה זאת, זטה תהיה רשאית לבטל את האופציה שיש לחיפה על השחקן. גם בשיחות עם קוראץ' הבהיר כץ לשחקן שאם לא המשא ומתן עמו לא יבשיל, הוא לא יממש את האופציה.

מלבד קוראץ', שחקנים נוספים מחכים כעת לשמוע מה יעלה בגורלם. בשלב זה, לירן כהן, דלה ימפולסקי, קאלה דרשלר ודוד רביבו לא צפויים להמשיך. גם מעמדם של דנילו ניקוליץ', מהראן לאלה, יובל אבידור, רועי שוקרני, עמיר נוסבאום, אור אוסטוינד ודריו פרננדס לא ברור זאת, למרות שלחלקם יש חוזה לעונה הבאה.

בגזרת המאמן לא נרשמו התפתחויות וברשימת המועמדים נמצאים שמות רבים וביניהם שלומי דורה, ראובן עטר, אלי כהן ויובל נעים, כאשר גם שמו של מרקו בלבול עלה, אולם אפשרות זו תהיה ריאלית רק אם בלבול לא יסגור את תנאיו בבני סכנין. יובל נעים, שסיים את תפקידו היום בהפועל עכו, הוצא לקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully