וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: סוריולה וסאנדיי החלו להיבחן

11.5.2014 / 10:41

הבלם והקשר יתאמנו בימים הקרובים ואחריהם יוחלט אם יוחתמו. גישושים אצל איציק עזוז, חיים מגרלשווילי מתקרב

גגה סוריולה בלם ניגרי. GettyImages
יצטרף לנתניה? סוריולה/GettyImages

גגה סוריולה ועמנואל סאנדיי, צמד השחקנים הניגרים המועמדים להצטרף לעולה החדשה מכבי נתניה, ערכו אתמול (שבת) את אימון הבכורה שלהם בקבוצה. השניים צפויים להתאמן עם נתניה בימים הקרובים ולאחר מכן יחליט המאמן יוסי מזרחי האם להחתימם.

סוריולה הרשים את אנשי הקבוצה בממדיו, אך עדיין קשה לעמוד על יכולתו לאחר אימון אחד. בנוסף לשניים, גם מגן ימני יהודי מדרום אפריקה נבחן בקבוצה, אך ההערכה לגביו היא כי הסיכויים שיוחתם נמוכים מאוד.

איציק עזוז שחקן בני יהודה. קובי אליהו
יישאר בליגת העל? עזוז/קובי אליהו

שחקן נוסף ששמו עלה כמועמד הוא מגן בני יהודה, איציק עזוז. בנתניה גיששו בסביבתו של עזוז לגבי האפשרות שהמגן הימני יגיע, אך ימתינו על מנת לראות מה יהיה גובה דמי ההשבחה שהקבוצה משכונת התקוה תדרוש עבורו. ייתכן שאם בסופו של דבר בנתניה יחליטו ללכת על עזוז, תעלה אופציה לטרייד כאשר שחקנים שיוסי מזרחי לא מעוניין בהם לעונה הבאה יוצעו לבני יהודה בתמורה. מלבד עזוז, גם אלעד גבאי ממכבי חיפה מבוקש מאוד לעמדת המגן הימני ובקבוצה מקווים שבסופו של דבר אחד מהשניים יגיע.

שם נוסף שעלה אצל מקורבים למועדון הוא החלוץ אוהד קדוסי, שגם הוא ירד אתמול ליגה עם בני יהודה. בשלב זה, העניין לא התבשל לכדי משהו רציני ובקבוצה יחכו לראות האם המאמן יוסי מזרחי בכלל מעוניין בו. בנוסף, ההערכה היא שעלותו של קדוסי תהיה גבוהה מאוד עבור נתניה.

המגן השמאלי חיים מגרלשווילי מתקרב לקבוצה ובנתניה מאמינים שהסיכויים שיגיע גבוהים. אם עזוז או גבאי יגיעו אף הם, בנתניה יוותרו על טובארנו פינאס, אך אם אחת מהעמדות המגנים תישאר מיותמת, הרי שפינאס, לו יש חוזה בנתניה, עשוי להישאר בקבוצה עונה נוספת. חנן ממן נחת בארץ ובקבוצה ינסו לקדם גם את המו"מ אתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully