וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן רייכרט: "התחושה קשה, פשוט כאב לב"

11.5.2014 / 7:27

בן רייכרט ורמה"ש היו שבורים לאחר הירידה: "זאת הקבוצה שגדלתי בה, השכונה שלי". שאבו: "התחושה הכי קשה בקריירה שלי"

one

צפו ברמת השרון מנצחת את הפועל עכו ויורדת לליגה הלאומית

שבר גדול היה בחדר ההלבשה של רמת השרון בסיום משחקי ליגת העל אמש (שבת), שבישרו כי הקבוצה נשרה לליגה הלאומית יחד עם בני יהודה. במהלך המשחק קיבלו על הספסל דיווחים לגבי התוצאות במשחקים האחרים אך דקה לפני שער הניצחון של אמיר האדזיץ' קיבלו בספסל את הבשורה כי מכבי פתח תקוה עלתה ל-1:2 על הפועל חיפה והבינו כי גם ניצחון לא יספיק.

גל בראל שחקן הפועל ניר רמת השרון. אדריאן הרבשטיין
קיוו לסוף אחר/אדריאן הרבשטיין

אמיר האדזיץ' נראה המום בסיום ואמר: "כל המשחק אמרו לנו שאם ננצח נישאר, הבנו שבני יהודה בפיגור ומכבי פתח תקוה לא מנצחת כמה דקות לסוף, פשוט עצוב. עשינו עונה יפה והגיע לנו יותר מהאחרות, אני מרגיש רע מאוד אבל זה הכדורגל". שחקנים אחרים כמו יוסי שיבחון ואורי שטרית להם הייתה זאת ירידה שנייה ברציפות לאחר שירדו ללאומית עם מכבי נתניה בעונה שעברה, נראו בסיום עם דמעות ומתקשים לעכל את הבשורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני הפועל ניר רמת השרון עצובים לאחר הירידה. אדריאן הרבשטיין
ניצחון עצוב/אדריאן הרבשטיין

בן רייכרט אמר בסיום: "התחושות מאוד קשות, זה יום קשה מאוד בשבילי. רמה"ש זה לא סתם קבוצה אלא הקבוצה שגדלתי בה, השכונה שלי וכל האנשים פה במועדון הם כמו משפחה עבורי ומעל הכל חיים שאבו, שהוא האיש שעשה אותי קודם כל בן אדם יותר טוב וגם שחקן יותר טוב. זה יום קשה למועדון החמים הזה. החדר הלבשה השנה והשחקנים שהשתייכו לעונה הזאת אני אקח אותם איתי בלב לכל מקום ולא אשכח בחיים. עברנו עונה קשה, התחושות קשות והלב פשוט כואב".

מוחמד אזברגה שחקן הפועל ניר רמת השרון. אדריאן הרבשטיין
מוחמד אזברגה מנסה לעכל את הבשורה/אדריאן הרבשטיין

המאמן חיים שאבו היה אף הוא עם דמעות ואמר: "מי כמוכם יודעים מה עברנו השנה. הצלחנו להגיע לפליי אוף התחתון בעמדת יתרון על היריבות אבל בסוף מעדנו וחבל. זה הרגע הכי קשה בקריירה המקצוענית שלי כשחקן וכמאמן כי הרגשתי שמגיע לנו להישאר. אני גאה בכל אחד ואחד מהשחקנים האלה, הם עשו עבודה גדולה בשנה הזאת ואני מצדיע להם. אני מאמין שלמרות הדיבורים המועדון הזה יידע להיות חזק ולא יילך לאיבוד".

אפרים טאקה, שלום אדרי שחקני הפועל ניר רמת השרון. אדריאן הרבשטיין
"המועדון הזה יידע להיות חזק ולא יילך לאיבוד"/אדריאן הרבשטיין

ברמה"ש יצטרכו להתחיל להכין את העונה הבאה בלאומית כאשר כבר עתה ברור כי הקבוצה תתבסס על שחקני בית צעירים דוגמת לירן קצב, מנחם סאן יחד עם שלום אדרי ומספר צעירים נוספים. בימים הקרובים ייעשה ניסיון נוסף לאיחוד בין רמה"ש לרעננה אך הסיכויים אפסיים ונראה כי כבר בהמשך השבוע יישבו ראשי המועדון עם בכירים בעירייה לראות לאיזה כיוון המועדון הולך ומה התכניות לעונה הבאה.

איתמר ניצן שוער הפועל ניר רמת השרון. אדריאן הרבשטיין
כבר השבוע יחלו ההכנות לעונה הבאה. איתמר ניצן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully