וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "לסיים ראשונים בפלייאוף התחתון זה הישג נפלא"

11.5.2014 / 0:13

מאמן בית"ר ירושלים נפרד מהמועדון עם ניצחון: "עצוב לי מאוד, בית"ר יקרה לליבי". על ירידת בני יהודה: "זה אכזרי מאוד"

one

בזמן שכל הקבוצות בפלייאוף התחתון לקחו חלק בדרמה האדירה בתחתית, שייטה בית"ר ירושלים לניצחון 0:2 מול הפועל רעננה במשחק שלא שינה דבר עבור שתי הקבוצות. ?לסיים מקום ראשון בפלייאוף התחתון זה הישג נפלא ומעיד על עבודה טקטית וקבוצתית", אמר בסיום מאמן הקבוצה, רוני לוי. "אני שמח שסיימנו את העונה עם ניצחון. עצוב לי מאוד להיפרד מהאנשים בבית"ר ירושלים, מהשחקנים, ההנהלה והקהל הנפלא. היו לי כאן רגעים טובים, בית"ר יקרה לליבי וזה המקום לאחל למועדון הענק הזה הרבה בהצלחה בעתיד".

על הירידה של בני יהודה אמר לוי: ?זה ממש כואב וחבל בני יהודה מועדון יוצא מן הכלל עם ניהול טוב, קהל נפלא וקבוצה טובה. זה אכזרי מאוד. אני מאחל להם שיתגברו כמה שיותר מהר על המשבר הזה ויחזרו כמה שיותר מהר לליגת העל כי שם המקום שלהם".

מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי אמר לאחר ההפסד: ?רציתי לנצח ולסיים במקום השביעי. בשביל הבחורים שלי זה היה יכול להיות סוג של מתנה אחרי עונה מדהימה שהם עשו. רציתי לסיים את העונה בטעם טוב עם ניצחון, אך זה לא מוריד במעט ממה שהם עשו. אני מאוד גאה בהם. השחקנים האלה שווים וראויים לליגת העל והם הוכיחו את זה כל שבוע. אני מאמין שגם בשנה הבאה יתנו להם את הקרדיט והם ימשיכו באותה דרך?. לשאלה למה עדיין לא חתם לחוזה נוסף במועדון אמר המאמן: ?אני מקווה שזה ייסגר השבוע. אין בעיות, אבל רצינו לסיים את העונה".

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. מגד גוזני
סיים עם טעם טוב. לוי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully