וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אלון חרזי ימשיך בעכו, ועשוי לאמן

המנהל המקצועי ייפגש עם לנקרי בראשון, ייתכן כי יחליף את נעים בתפקיד. גם העוזר איציק טוויזר נמצא בתמונה

one

הפועל עכו חתמה הערב (שבת) את העונה עם הפסד 2:1 להפועל ניר רמת השרון, ובקבוצה סוף סוף התפנו להכנות לקראת העונה הבאה כבר החל ממחר בבוקר. הנושא הבוער ביותר שנמצא על הפרק הוא סוגיית המאמן כאשר נכון לעכשיו מסתמן כי המנהל המקצועי אלון חרזי ימשיך בתפקידו ועשוי אף להתמנות למאמן הקבוצה.

הפועל עכו סיימה את העונה עם הפסד לרמת השרון

אלון חרזי סקאוט הפועל עכו. ניב אהרונסון
עשוי לקבל את משרת המאמן. אלון חרזי/ניב אהרונסון

חרזי אמור להיפגש ביום ראשון בבוקר עם ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי, אז יוחלט באיזו מתכונת הוא ימשיך לעבוד במועדון. כמו כן, קיימת גם אפשרות כי מי שידריך את הקבוצה בעזרתו של חרזי הוא עוזר המאמן, איציק טוויזר, שמוערך מאוד בעיריית עכו ובכל מקרה צפוי להישאר במועדון. במהלך העונה חרזי קיבל את משכורתו דרך העירייה, והחל מהשנה הבאה, בהנחה שהוא ימשיך בעכו, הוא ישתכר דרך הקבוצה. שמו של אלי כהן, שהיה מועמד לאמן את הקבוצה, עדיין נמצא על הפרק.

החל מהשבוע הקרוב יתפנו בעכו גם להתעסק בסגל השחקנים שיוביל את הקבוצה. בין השחקנים שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה נמצאים דודו גורש, שניר משען, משה מישאלוב וחמדי סליחי. לגבי האלבני, בשלב הזה לא ברור אם הוא ימשיך בשל שכרו הגבוה ונבדקות אפשרויות נוספות לגביו. שחקנים כמו מירקו אורמוש, ברניסלב יובאנוביץ', גיא דיין, יובל שבתאי ומהראן אבו ריא אמורים לקבל הצעות להארכת חוזה, ובכל מקרה כבר עכשיו ברור שהסגל הארוך ידולל משמעותית הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully