וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "היו לנו הרבה רגעים יפים העונה"

10.5.2014 / 19:31

מאמן מכבי חיפה סיכם עונה אחרי הניצחון על סכנין והצהיר: "יהיה הישג להגיע לאירופה לאור הנסיבות". בלבול: "גאה בשחקנים שלי"

one

קצת אחרי שקבוצת הנוער שלה השלימה זכייה מפוארת בדאבל, מכבי חיפה ניצחה הערב (שבת) 0:2 את בני סכנין באצטדיון דוחא ושמרה על סיכוי להגיע לאירופה בעונה הבאה. המשחק הזה עמד בסימן חזרתו של רובן ראיוס. הספרדי שהרצה השעייה ארוכה אחרי התקרית עם רפי דהן, כבש שער יפהפה בדקה ה-35 עם בעיטה מרחוק. אלון תורג'מן מלך השערים של הירוקים קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-69.

ראיוס כבש, חיפה ניצחה 0:2 בסכנין

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
רוצה להיפרד בטעם טוב. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

אריק בנאדו, מאמן הירוקים התפנה לסיכום ביניים של העונה: "היו לנו הרבה רגעים יפים וטובים. אני מקווה שננצח את המשחק ביום רביעי ואולי נשיג את הכרטיס לאירופה כי בנסיבות של העונה עם כל החיסורים והפצועים זה יהיה טוב מבחינתנו".

אלון תורג'מן: "המצב שלנו הוא טוב כרגע. נשארו שני משחקים עד תום העונה וניתן הכל. אני מאוד שמח שאני עוזר לקבוצה ומתקדם ברמה האישית. זה לא הסתיים פה ואני מתכוון להמשיך את המומנטום".

בצד השני, מרקו בלבול המאמן המפסיד הביע את שביעות רצונו מהעונה שנתנה הקבוצה שלו עד כה: "לא רוצה לתרץ, למרות שלשחק עם סגל עמוק זה עדיף. היו חסרים לנו שחקנים אבל חיפה היו יותר טובים. אני לוקח את הסך הכל של סכנין. הייתה לנו עונה טובה מאוד. זה הישג גדול להתמודד בפלייאוף העליון מול הפועל תל אביב, מכבי תל אביב. אני גאה בשחקנים שלי, עבדנו קשה השנה ואנחנו גאים שבסך הכל עשינו את העבודה שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully