וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי חיפה: "קרב על אירופה"

9.5.2014 / 15:38

הירוקים אצל סכנין (ש', 17:45, ספ' 1), שחושבת על אירופה. גראסהופרס התעניינה בגולסה, שביקר בשוויץ ונוטה לסרב

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 27. מכבי חיפה מובילה 6:14 בניצחונות, שבעה משחקים נגמרו בתיקו.

* כשסכנין מארחת זה 4:6 למכבי חיפה, כשחמישה משחקים שלא הוכרעו.

* מכבי חיפה עם שלושה הפסדי חוץ רצופים, כולם ללא שער זכות.

* בני סכנין לא כבשה בדוחא מול מכבי חיפה מאז ה-0:2 עליה בספטמבר 2011.

* זה יהיה המשחק הראשון של סהר ארבלי בליגה הראשונה העונה והשלישי בקריירה. בשניים הקודמים בהם שפט (2010/11 ו-2012/13) קבוצת הבית לא ניצחה (תיקו והפסד).

הנתונים באדיבות אתר דריבליסט

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. גוסטבו בוקולי, דקל קינן, טאלב טוואטחה, אדום קייסי. אדריאן הרבשטיין
בדרך להפסד חוץ רביעי ברציפות? מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות: בני סכנין

בבני סכנין יתמודדו מחר עם סגל חסר במיוחד כאשר המאמן מרקו בלבול ייאלץ לאלתר בעמדת הבלם. זאת לאחר שאברהם פאס סוחב כרטיסים צהובים ואילו עלא אבו סלאח פצוע. במצב הנוכחי, מי שצפוי לפתוח בעמדת הבלם הוא באסם גנאים, שעשוי לשחק לצידו של מור שושן. גם חאלד חלאילה ופיראס מוגרבי לא ישחקו בשל צהובים. חורחה אלונסו תורגל במקומו של חלאיילה כשגם עלי עוסמאן צפוי לעלות ולשחק בקישור. גם מוחמד זבידאת צפוי לשחק בהרכב. שחקני הקבוצה עדיין לא קיבלו משכורות אך אלו לא מתכוונים בשלב זה למחות ולנקוט בצעדים קיצוניים.

בקבוצה רוצים מאוד מחר לרשום ניצחון על חיפה כדי לעלות למקום החמישי ואולי להשאיר סיכוי למקום הרביעי שמעניק מקום באירופה. "זה קרב על האפשרות להתמודד על אירופה" , אמר שחקן בסכנין, "מי שתפסיד במשחק מחר תצא סופית מההתמודדות. כולם מקווים שהפועל תל אביב תפסיד ואז ניצחון שלנו יפתח הכל באופן רציני".

שחקן בני סכנין, באסם גנאים. אדריאן הרבשטיין
יפתח כבלם. באסם גנאים/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות: מכבי חיפה

האימונים של מכבי חיפה נראו השבוע יותר כמו אימון קבוצת המנודים של תחילת העונה. מספר שחקנים בודדים רצים על כר הדשא, כש-11 שחקנים פצועים מקבלים טיפולים ועובדים בחדר הכושר. אריק בנאדו יודע שמעידה נוספת במשחק הקרוב בדוחה, והקבוצה לא תגיע בוודאות לאירופה. מנגד, ניצחון שלו והפסד של הפועל תל אביב לבאר שבע, והוא חזק בתמונה. שחקנים בחיפה אמרו אתמול כי הסגל הקצר לא משאיר הרבה מקום לאופטימיות. המאמן התקשה לתרגל את ההרכב במשחקון בגלל מספר השחקנים המועט (13, כולל שוערים) ורק חזרתו של אלון תורג'מן עודדה מעט לקראת בניית ההרכב. אביחי ידין שוב לא התאמן ולא כשיר למשחק. במכבי חיפה עדיין לא החליטו סופית האם להיפרד מהקשר, אבל אלכסנדר סטנוייביץ' מחפש קשר אחורי בתפקיד הזה. השינוי הבולט בהרכב: אדין צוצאליץ' יחזור ל-11, סארי פלאח לספסל.

חיפה צפויה להגיש בשבוע הבא את ההצעה הרשמית על קנט סייף. שחקנה של רמת השרון, שמועמד לתואר תגלית העונה, מחזיק ב-25 אחוז מכרטיסו. השאר נמצא בידי טוברוק ואריק איזיקוביץ'. גם דויד מנגה מועמד. סעיף השחרור של שיר צדק גבוה (600 אלף יורו) ובחיפה לא מתכוונים לרכוש אותו אלא אם כן הסכום יופחת משמעותית, מה גם שויאם עמאשה צפוי לחזור ועסקת חליפין לא באה בחשבון בשלב זה.

המועדון הודיע אתמול כי ייערך טקס פרידה חגיגי מאצטדיון קריית אליעזר, שליווה את הקבוצה קרוב ל-60 שנה. הטקס ייערך בשעה 19:00, כחצי שעה לפני שריקת הפתיחה של המשחק מול מכבי תל אביב ביום רביעי הבא. באצטדיון תחולק חוברת בהוצאה מיוחדת וכן כרטיס הכניסה האחרון מעוצב וייחודי למזכרת. הכרטיסים למשחק יימכרו במחירים מוזלים: 20 שקלים (יציעים 1,5,5א',9,10,13,14) ו-30 שקלים (יציעים 2,4).

בנושא אחר: הקשר אייל גולסה המריא לשוויץ, בתיווך סוכן גרמני ושותף ישראלי, שעניינו אותו בהצעה מגראסהופרס. השחקן הגיע למועדון וביקר במתקן, אך בסביבתו מעריכים כי הוא לא ישחק בשוויץ בעונה הבאה. גולסה הודיע כי ישוב כבר מחר לישראל ויבחן עוד מספר הצעות מאירופה. מקורב לשחקן אמר היום: "קיבלנו הצעה משוויץ, אבל המטרה היא לשחק בליגה בכירה יותר בעונה הבאה. המטרה היא לבחון כמה שיותר אופציות עד הקיץ, ויהיו לו לא מעט הצעות".

יציע ג' קרית אליעזר ריק. אדריאן הרבשטיין
הגיע הזמן להיפרד. קרית אליעזר/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

בני סכנין: מוחמד כליבאת

החלוץ של סכנין שייך למכבי חיפה וזו לא תוכל לבחון אותו בשל סעיף לפיו הם חייבים להודיע לשחקן עד סוף החודש. מחר תהיה עוד הזדמנות לכליבאת להראות שהוא מתאים לירוקים ומשחק טוב שלו יכול להעלות כמה נקודות למחשבה. משחק טוב של החלוץ יוכל להעניק את הנצחון לסכנין ולקרב אותם לאירופה.

מכבי חיפה: גוסטבו בוקולי

בגיל 36, אחרי עשור במכבי חיפה, גוסטבו בוקולי עדיין נמצא בהרכב. מעבר לנתון המדהים הזה, הבניה של מרכז הקישור סביבו מעוררת עוד יותר את שאלת הסגל של בנאדו. זה כבר מזמן לא סיפור של סגל חסר, אלא של חולשה גדולה מאוד במרכז הקישור של המאמן, שעם 11 שחקנים פצועים באימון גם אין לו יותר מדי אלטרנטיבות. אצל סטנוייביץ' זה יעבור?

הרכבים משוערים

בני סכנין: אחמד שאבל, מוחמד זבידאת, מור שושן, עלא אבו סלאח, דדי בן דיין, חורחה אלונסו (רביד גזל), עלי עוסמאן, חאמד גנאים, אחמד קאסום, מוחמד כליבאת, מוחמד גדיר

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אלעד גבאי, סארי פלאח (אנדריי פיליאבסקי), אדין צוצאליץ', שמואל שיימן, עאיד חבשי, גוסטבו בוקולי, רובן ראיוס, שון וייסמן, אלון תורג'מן, שובל גוזלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully