וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכו - רמת השרון: "כשמתעוררים מהחלום מבינים שנרד"

פסימיות ברמה"ש לקראת עכו (ש', 20:00, פריצות בספ' 1), שעשוי לקבוע סופית ירידת ליגה. נעים יעלה הרכב מחליפים

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: שבעה. עכו מובילה 2:3 בניצחונות, שני משחקים נגמרו בתיקו.

* כשעכו מארחת את רמת השרון היא מובילה 1:3 בניצחונות. תיקו עדיין לא היה שם.

* הפועל עכו כבשה לפחות פעם אחת בבית בשבעת המשחקים האחרונים.

* בכלל, הפועל עכו לא הפסידה בבית מאז תחילת חודש ינואר 2014.

* כדי להישאר בליגה רמת השרון צריכה להשיג תוצאה טובה יותר מזו של בני יהודה ומכבי פ"ת ביחד. מה אתם יודעים, זה קרה שבע פעמים ב-32 המחזורים הקודמים (21.87 אחוז).

* בפעמיים האחרונות בהן הפסידה בבית, רמת השרון ניצחה את משחק החוץ שבא אחריו, אבל בפעם האחרונה בה הפסידה בבית ופגשה את עכו בחוץ שבוע לאחר מכן, היא הפסידה 4:3.

הנתונים באדיבות אתר דריבליסט

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
עולה בהרכב חסר. יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

אחרי שהבטיחה סופית את מקומה בליגת העל בשבוע שעבר, הפועל עכו תעלה למחזור האחרון בעונה כשהיא משוחררת מלחץ, אבל יודעת שהיא יכולה לסיים את העונה במקום השמיני המכובד אם תנצח בקרב התחתית הלוהט.

במהלך כל השבוע ניסו בקבוצה להעביר מסר לשחקנים כי חשוב להופיע ברצינות למשחק כדי להימנע מהמבוכה באשדוד בשבוע שעבר. "אמנם רשמית סיימנו את העונה, אבל לא נרצה להתבזות", אמרו בעכו. "חשוב שניתן את הכול לפני הפגרה". למרות זאת, יובל נעים מתכוון להעלות הרכב שונה מהרגיל כאשר דודו גורש אמור לפתוח על הספסל ובמקומו יקבל את ההזדמנות שלומי איטח, שוער המשנה. אלון זיו שהגיע במהלך ינואר מרעננה צפוי לפתוח במרכז ההגנה עם ברניסלב יובאנוביץ' או אדי גוטליב. עדן בטיט שהרשים בשבוע שעבר ימשיך בעמדת המגן השמאלי. שאדי שעבאן ועמית אמזלג הצעירים יקבלו הזדמנות בקישור האחורי.

במהלך השבוע הבא אמורות להתקבל באופן סופי ההחלטות לגבי הצוות המקצועי שיוביל את המועדון בעונה הקרובה. בעכו בדקו בימים האחרונים אפשרות למנות מאמן צעיר תחת אלון חרזי שצפוי להמשיך בתפקידו. בין השמות שעלו כמועמדים נמצאים עוזר המאמן, איציק טוויזר, ואלדד שביט, מאמנה של הפועל נצרת עילית. בכל מקרה, יובל נעים יסיים את דרכו והמשחק בשבת יהיה האחרון שלו בקבוצה.

הפועל ניר רמת השרון:

מאמן רמת השרון חיים שאבו ניסה במהלך השבוע האחרון לגרום לשחקניו להאמין כי המחזור הקרוב יתנהל בצורה ספורטיבית וכי יש סיכוי אמיתי שבני יהודה ומכבי פתח תקוה ימעדו, מה שיאפשר לקבוצתו להישאר בליגה אם תנצח בעכו. שאבו אמר לשחקנים כי "אנחנו נעשה את שלנו ונקווה לטוב. אחרי מה שהיה עם אשדוד בשבוע שעבר הקבוצות ירצו להיות ספורטיביות ולשחק על הכבוד שלהן, במיוחד אשדוד".

שחקנים בקבוצה סיפרו כי הם הסתובבו השבוע בתחושות מעורבות. הם מפנטזים שהבלתי ייאמן יתרחש והקבוצה תשרוד, אך די ברור להם שהסיכויים לכך אפסיים: "בלילה חולמים על התסריט שאשדוד מפתיעה בבלומפילד, מכבי פתח תקוה מועדת ואנחנו מנצחים ונשארים אבל כשמתעוררים מבינים שזה כנראה לא יקרה. בכל מקרה, אנחנו מתרכזים בלנצח את המשחק ואם יקרה נס אז באמת מגיע לנו, אף קבוצה לא עברה את מה שעברנו השנה".

בנוגע להרכב הקבוצה, הבעיה הגדולה היא ההיעדרות של השחקן הטוב בקבוצה העונה קני סייף עקב כרטיסים צהובים. אמיר האדז'יץ' צפוי לחזור להרכב כאשר שלום אדרי הצעיר צפוי לפתוח מאחוריו בחוד ההתקפה.

קני סייף הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
ייעדר דווקא מהמשחק החשוב ביותר. קני סייף/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל עכו: עמית אמזלג

עמית אמזלג, שהגיע בינואר לקבוצה מהנוער של הפועל תל אביב, מיעט לקבל הזדמנויות השנה, אבל יש לו את האפשרות להראות מעט מהכישרון שטמון בו לפני שהעונה נגמרת. למרות חוסר הניסיון, אמזלג יצטרך לעשות עבודה שקטה בחלק האחורי ואולי גם לספק עקיצה שתיזכר היטב אצל אוהדי רמת השרון.

הפועל ניר רמת השרון: אמיר האדז'יץ'

המשחק לא צפוי להיות אטרקטיבי במיוחד אך בהיעדרו של קני סייף, האדזיץ' הוא אולי המוציא לפועל היחידי של הקבוצה. החלוץ יכול להבקיע או להיות מעורב במצבים מסוכנים ליד שער היריבה, ולכן ליכולת שלו תהיה משמעות מכרעת.

אמיר האדז'יץ' שחקן עירוני רמת השרון. נמרוד סונדרס
תהיה לו משמעות מכרעת. האדזיץ'/נמרוד סונדרס

הרכבים משוערים

הפועל עכו: שלומי איטח (דודו גורש), שניר משען, אלון זיו, ברניסלב יובאנוביץ' (אדי גוטליב), עדן בטיט, עמית אמזלג, שאדי שעבאן, אליאור סיידר, יובל שבתאי, יוסי אסייג, חמדי סליחי.

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, אבי סטרול, גל בראל, אורי שטרית, בן רייכרט, תום מנשרוב, יוסי שבחון, בן בן יאיר, שלום אדרי, אמיר האדז'יץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully