וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: התכניות לעונה הבאה מוקפאות

הקבוצה קרובה לאירופה, אבל בן שמעון משהה תשובתו לגבי ההמשך, וסימני שאלה בעניין התקציביים תקעו את ההכנות

one

הפועל תל אביב קרובה להבטחת הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית, אך במועדון שורר חוסר ודאות מוחלט לגבי העונה הבאה. כידוע, הזכייה של עירוני קרית שמונה בגביע המדינה קבעה שהקבוצה שתסיים במקום הרביעי בליגה תשחק גם היא במוקדמות הליגה האירופית ולאדומים יש יתרון ארבע נקודות על פני מכבי חיפה החמישית וחמש נקודות על פני בני סכנין השישית כאשר עד סיום העונה נותרו שלושה משחקים.

אלא שהתכניות לעונה הבאה כמעט ולא קיימות. כרגע עדיין האדומים ממתינים לתשובה של רן בן שמעון האם יהיה מוכן לקצץ משמעותית בחוזהו לעונה הבאה ולהמשיך לאמן את הקבוצה. בן שמעון מעכב את תשובתו לראשי המועדון ובהפועל תל אביב טוענים שהוא מפזר יותר מרמזים שבכוונתו לחתום בקפריסין. על פי גורמים באי השכן, שלוש קבוצות עשויות לפנות לבן שמעון והן א.א.ל לימסול, אפולון לימסול ואפואל ניקוסיה, כאשר הכול מתונה במיקומן בסיום העונה.

יחד עם זאת, בהפועל תל אביב עדיין מאמינים שבן שמעון יסכים בסופו של דבר להישאר לאור המצב הכלכלי בקפריסין, אך יש גורמים במועדון שכבר לוחצים על ההנהלה לדרוש ממהו תשובה ברורה וחד משמעית. קולות אלו עשויים להתחזק עד השבוע הבא, כשיתברר סופית האם האדומים יבטיחו את המקום הרביעי. ראוי לציין שאם הפועל תל אביב אכן תשחק באירופה, היא תפתח את השתתפותה בסיבוב המוקדמות השני ותשחק כבר באמצע חודש יולי, מה שיחייב אותה להתחיל את ההכנות בשלב מוקדם.

במועדון עצמו, לפחות באופן רשמי, דוחים את הטענות על הקפאת התכניות לעונה הבאה. "מחנה האימון נמצא בשלב סגירה שזה חלק מהעמדת תקציב", אומר גורם במועדון. "האופציות הן או פולין או גרמניה. מלבד זאת, הסקאוט של המועדון עוקב אחרי שחקנים לעונה הבאה שעם חלק מהם נשב למשא ומתן".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מפזר רמזים לגבי קפריסין. בן שמעון/ברני ארדוב

חוסר הוודאות לא מסתיים בפן המקצועי. בהפועל תל אביב מחכים למוצא פיו של עידו חג'ג' בכל הנוגע לתקציב הקבוצה בעונה הבאה. בעיות כלכליות רבות מטרידות את ההנהלה ובראשן: כרגע אין כסף בקופה לשלם את משכורות חודש מאי. בהקשר הזה, במועדון מבטיחים שיימצא פתרון לכך עד ה-15 בחודש. מעבר לכך, במועדון עדיין לא ישבו לקראת העונה הבאה בכל הקשור לשחקנים וזאת בהיעדר תקציב מוגדר. כרגע נראה שכל הזרים והשחקנים הבכירים לא ימשיכו למרות הסיכויים להעפלה לאירופה. הטענה בהפועל תל אביב היא שגם אם הקבוצה לשלב הבתים בליגה האירופית, ההכנסות יוכלו רק לכסות את חובות המועדון.

בשבת תארח הקבוצה את הפועל באר שבע בשעה 15:30 בבלומפילד ונראה שרוב ההרכב יישאר זהה לזה שפתח בחיפה (1:1). בן שמעון שוחח עם שחקניו באימון ואמר להם: "בשבילנו הגמר הוא ביום שבת". המאמן מתלבט בין בסארט עבדורחימי לעומר פדידה בחלק הקדמי. בריאן חרסיסיץ' שנפצע בקרסול וסובל מכאבים נטש את האימון. גם אם בסופו של דבר הארגנטינאי לא יהיה כשיר אין בכוונת המאמן להחזיר מהשעייה את הבלם ברנקו איליץ'. במועדון יש גורמים שטוענים שאיליץ' סיים את העונה לאור הכעס הגדול של בן שמעון עליו. למעשה, ככל הנראה איליץ' סיים את דרכו בקבוצה למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה.

באסיפת הקבוצה אמר היום המאמן רן בן שמעון: "קרית שמונה זכתה בגביע ופתחה בשבילנו את אופציה לאירופה. עכשיו הגמר שלנו הוא ביום רביעי. הדברים תלויים בנו". בריאן חרסיסיץ' נטש את האימון ועדיין בספק למשחק למרות שבהפועל מאמינים כי יהיה כשיר. אם יתברר מחר שלא יוכל לקחת חלק במשחק יהיה זה או זאב חיימוביץ' או יגאל אנטבי שאחד מהם יחבור לאוראל דגני במרכז ההגנה ויתופקד כבלם.

הערעור של הקבוצה על עונש הרדיוס שהוטל עליה בשל זריקת האבוקות בדרבי האחרון נדחה. המשמעות: ביום שבת תקיים הפועל תל אביב את משחק הבית האחרון שלה העונה, כשבמחזור האחרון תיאלץ לארח את קרית שמונה מחוץ לבלומפילד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ערן זהבי מכבי תל אביב מול ברנקו איליץ' הפועל תל אביב. ברני ארדוב
סיים את דרכו במועדון. איליץ'/ברני ארדוב
עידו חג'ג', מבעלי הפועל תל אביב. קובי אליהו
ממתינים למוצא פיו. חג'ג'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully