וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ריצ'רד שרמן האריך חוזה בסיאטל

7.5.2014 / 21:06

מגן הפינה הנהדר ירוויח 57.4 מיליון דולר, מתוכם 40 מיליון מובטחים בארבע השנים, החוזה הגבוה אי פעם לשחק בתפקידו

ריצ'רד שרמן סיאטל סיהוקס. Jeff Roberson, AP
גם הוא ממשיך בסיאטל. שרמן/AP, Jeff Roberson

רק שבוע חלף מאז הצליחה סיאטל לשמור בשורותיה את הסייפטי הנהדר ארל תומאס, שחתם על הארכת חוזה לארבע עונות נוספות. הערב (רביעי), האלופה עשתה עוד צעד משמעותי במסע שלה להגנת התואר, כאשר גם מגן הפינה האדיר ריצ'רד שרמן חתם על חוזה חדש וגם הוא יישאר במדי הסיהוקס לארבע שנים נוספות.

החוזה החדש של שרמן הוא הגדול ביותר אי פעם עבור שחקן בתפקידו, בפער ניכר. שרמן ירוויח בארבע העונות הקרובות 57.4 מיליון דולר, כאשר לא פחות מ-40 מהם מובטחים. השחקן הודיע על החתימה בחשבון הטוויטר ובבלוג שלו.

"המטרה שלי, לכל אורך הדרך, הייתה להישאר בסיאטל ולשחק עבור הסיהוקס", כתב שרמן, "עכשיו, כשכל הסיפור הזה מאחוריי, אני יכול לחזור ולהתרכז במה שחשוב באמת וזה להגן על האליפות ולהיות מגן הפינה הכי טוב ב-NFL. זה רגע גדול עבור המשפחה שלי ועבור כל מי שתמך בי עד לנקודה הזו. עבודה קשה ויכולת ביצוע הביאו אותי עד לכאן וסיאטל נתנה לי הרבה כבוד עם החוזה החדש. אין קבוצה או עיר בה אני רוצה לשחק פוטבול חוץ מאשר סיאטל".

שרמן בן ה-26 הוביל את הליגה עם שמונה חטיפות בעונה שעברה וסיפק מהלך מכריע בגמר ה-NFC מול סן פרנסיסקו ואחריו, נאום בלתי נשכח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully