וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רמי גרשון חתם לארבע שנים בגנט

6.5.2014 / 10:44

בלם נבחרת ישראל לא ימשיך בבוורן, בבלגיה טוענים כי סגר בגנט וישחק תחת ונהייזברוק, שאימן אותו בקורטרייק

שחקן בוורן רמי גרשון (משמאל) מול שחקן סטנדרד ליאז' איגור דה קמארגו. GettyImages
תחנה חדשה באירופה. רמי גרשון/GettyImages

בלם נבחרת רמי גרשון לא ימשיך בעונה הבאה בבוורן, כך הודיע הבוקר (שלישי) רשמית סוכנו דודו דהאן באמצעות דף הפייסבוק של חברת סקאוטפוש. "אחרי שהשאיר את בוורן במו רגליו עונה נוספת בליגה, רמי ישחק בקבוצה חדשה בעונה הבאה. לרמי, שנבחר לשחקן המצטיין של הקבוצה העונה, יש סעיף שחרור של 400 אלף יורו המאפשר זאת".

על פי פרסומים בבלגיה, הקבוצה החדשה של גרשון תהיה גנט והשחקן אמור לחתום בשורותיה לארבע שנים. את גנט יאמן בעונה הבאה היין ונהייזברוק, שהדריך את גרשון בעבר בקורטרייק. בסביבת השחקן אישרו את ההתעניינות של גנט ולעומת זאת, ראשי בוורן הכחישו בהודעה רשמית שהעברת השחקן נסגרה, וטענו שלבלם אין סעיף שחרור והוא חתום בשורותיהם לעונה נוספת. יחד עם זאת ולמרות המחלוקת בין המועדון לסוכן, ההערכות הן שגרשון ישחק בעונה הבאה בגנט.

ההודעה מגיעה שלושה ימים לאחר שבוורן סיימה את העונה בפלייאוף האמצעי בבלגיה, אליה העפילה בתום מסע היחלצות מרשים שכלל סדרת משחקים ללא הפסד. גרשון שהגיע לבוורן בקיץ לאחר עונה לא מוצלחת בסטנדרד ליאז' וסלטיק פתח את העונה בהרכב, אך לאחר מכן נפצע ונעדר חמישה חודשים. הוא חזר בראשית פברואר ועזר לקבוצה לשרוד בליגה. בסך הכול, רשם גרשון העונה 18 הופעות ליגה והוא כאמור נבחר לשחקן העונה של בוורן על ידי אוהדי הקבוצה.

גרשון, 25, משחק בבלגיה מקיץ 2009 ועבר בסטנדרד ליאז', קורטרייק ובוורן, כאשר בחצי העונה האחרונה שיחק כמושאל בסלטיק. לשחקן 18 הופעות במדי נבחרת ישראל בהן כבש שני שערים.

  • עוד באותו נושא:
  • רמי גרשון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully