וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לא תוכל לבחון את כליבאת, שצפוי לחזור

6.5.2014 / 9:40

סעיף בהסכם קובע: הירוקים יחליטו עד ה-31 במאי האם ישוב לסגל או ישוחרר. המשמעות: סטנוייביץ' יכריע ללא מבחנים

one

מכבי חיפה ומוחמד כליבאת כבר הגיעו לסיכום כי חוזהו יסתיים בתום העונה הנוכחית אם לא ישוב לסגל בעונה הבאה, אלא שכעת מתברר סעיף נוסף מתוך ההסכם שמעמיד את יכולת קבלת ההחלטה של המאמן הסרבי אלכסנדר סטנוייביץ' בספק. כליבאת וחיפה הגיעו לסיכום כי המועדון יתחייב להודיע לשחקן עד ה-31 במאי האם הוא רואה בו שחקן סגל לעונה הבאה. אלא שהאימונים לעונה הבאה יתחדשו הרבה אחרי והמאמן יצטרך לקבל החלטה מבלי לבחון אותו. כליבאת ימתין כשלושה שבועות נוספים ואם חיפה לא תודיע לו שהיא בונה עליו לעונה הבאה הוא ייחשב לשחקן חופשי. עם או בלי קשר לסיכום הזה, ההערכה היא כי בקרוב מאוד חיפה תודיע לשחקן כי היא רואה בו שחקן לגיטימי בסגל וכך היא גם לא תאבד את כרטיסו.

כליבאת הגיע למכבי חיפה בינואר 2010, שיחק שני משחקים אצל אלישע לוי ומאז לא מצא את מקומו בסגל. הוא הושאל להפועל עכו, מכבי נתניה ובני סכנין, והעוהנה עשה שדרוג משמעותי כשכבש עשרה שערים רק במסגרת הליגה והפך לבורג מרכזי בקבוצה של מרקו בלבול.

סטנוייביץ' שוהה כעת בסרביה ומנהל מגעים לצירוף שחקנים זרים. הסרבי רוצה להחתים לפחות שני זרים עד המחנה בחודש יולי, אך כיוון שחיפה לא תשחק קרוב לוודאי באירופה ייתכן שתמונת הסגל תושלם במועד רחוק יותר. המטרה של המאמן היא לצרף שגריר בכיר דוגמת יוסי בניון או תומר חמד וכן שחקן הגנה ישראלי בנוסף לזר, שם עלתה אופציית רמי גרשון. המאמן בוחן גם אופציית בלם זר. בין השמות שעלו: בלם פרטיזן מילוש אוסטוייץ' ובלם ארמיניה בילפלד וויאדין סאביץ'.

מוחמד כליבאת שחקן בני סכנין חוגג. יוסי ציפקיס
ההערכה: מכבי חיפה לא תוותר עליו. כליבאת/יוסי ציפקיס

בוקולי: "התעודה לא הפכה אותי לישראלי"

בנושא אחר: בצל יום העצמאות החל היום, הקשר גוסטבו בוקולי ערך ראיון חגיגי באתר הרשמי. "התעודה לא הפכה אותי ליותר ישראלי. אני מרגיש פה כבר הרבה מאוד זמן בבית ואין הבדל של ממש בהרגשה. הדבר היחידי שהשתנה שעכשיו אפשר לומר שהסיפור מושלם", אמר הקשר שלאחרונה הפך לאזרח מן המניין.

"המגן דוד ישראלי הכי ישראלי בעיניי. יש בזה משהו יפה בשילוב של המגן דוד עם כל ההיסטוריה של ארץ ישראל וכל הסיפורים והניסים שקרו פה", המשיך הקשר. "המנגל? אנחנו דרום אמריקאים, ככה שמנגל אצלנו זה דבר שבשגרה. מה שבטוח שהשנה המנגל של יום העצמאות יהיה מושלם".

על העובדה שבנו גבריאל החל לשחק במחלקת הנוער של הירוקים אמר: "זה מאוד משמח לראות את שהבן שלך רוצה להיות כמוך. בטח שאני רואה אותו עם המדים של מכבי חיפה. אני מרגיש שהוא רואה בי דוגמה והוא נותן לי כוח ואנרגיות להמשיך ולשמש לו דוגמה טובה".

"הסיבה שיש לי חיבור טוב כל כך עם הקהל זה כי הם רואים את הנאמנות שבי", דיבר הקשר על הקהל. "הם יודעים שאני לא אעזוב והם יודעים שלא משנה מה קורה על המגרש או מחוצה לו אני תמיד אתן הכל למעל הסמל והמועדון ותמיד אהיה פה. אני לא חולם רחוק אני מעדיף מטרות קצרות ולעמוד בהם. בתור ישראלי חדש הייתי רוצה שהיה פה קצת שקט, להימנע מלחימה ופשוט ליהנות מהארץ המדהימה הזאת".

לסיום, בוקולי התייחס לכושרו האישי ולמשחק מול סכנין. "קודם כל אני שומר על עצמי. אני לא יכול להתאמן כמו לפני 10 שנים ולהעמיס על עצמי. אני מתנהג בהתאם, שומר על הגוף במהלך השבוע ככה אני מגיע למשחקים במאה אחוז יכולת ונותן מעצמי הכל על המגרש למען הקבוצה", אמר. "בכלל לא משנה המצב בטבלה או מה יקרה בעונה הבאה. כולנו ביחד צריכים להבין שאנחנו לובשים את המדים של מכבי חיפה זו גאווה גדולה וכבוד ענק. אנחנו חלק ממועדון מפואר וחשוב שכל שחקן שעולה על הדשא יבין את זה וישחק בהתאם. סכנין קבוצה איכותית אבל אנחנו מכבי חיפה ואנחנו באים לנצח"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי. טל לוי
"אני תמיד אתן הכל למעל הסמל והמועדון ותמיד אהיה פה". בוקולי/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully