וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ' ינהל משא ומתן מסרביה, ישוב לארץ ביוני

5.5.2014 / 13:51

מאמן מכבי חיפה ינסה להחתים לפחות שני זרים עד תחילת המחנה. גורם: "הרוש שוער מצוין, כרגע כל האופציות פתוחות"

one

אחרי ההפסד לעירוני קרית שמונה, במכבי חיפה מתרכזים בעיקר בעונה הבאה. המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' שצפה בחלק מהמשחק מול הפועל תל אביב ובמשחק בין קרית שמונה לסכנין נמצא מאתמול (ראשון) בסרביה וינהל משם משא ומתן לגבי שחקני רכש. המאמן רוצה להנחית בישראל בלם זר שישחק לצד דקל קינן, וככל הנראה גם בלם ישראלי. השניים יחליפו את אדין צוצאליץ' ואנדריי פיליאבסקי, שייעשה מאמץ למכור אותם.

יעקב שחר, בעלי מכבי חיפה, עם המאמן אלכסנדר סטנוייביץ'. אדריאן הרבשטיין
"בשלב הזה כל האופציות, כולל הרוש, פתוחות". סטנוייביץ' עם שחר/אדריאן הרבשטיין

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מכבי חיפה כבר גיששה אצל השוער אריאל הרוש. גורם במועדון אמר אתמול: "הרוש שוער מצוין וראוי, סטנוייביץ' בוחן כל מיני אפשרויות. בשלב זה כל האופציות, כולל הרוש, פתוחות". בנוסף לשני בלמים, הכוונה היא לצרף גם שחקן משמעותי למרכז שדה, שחקן כנף וחלוץ. סטנוייביץ' ינסה לצרף לפחות שני זרים עד המחנה בחודש יולי.

חיפה תקבל בקרוב החלטה לגבי מספר שחקנים שמסיימים חוזה בקיץ 2015. שלומי אזולאי, מוחמד גדיר, עידן ורד ואייל משומר צפויים להאריך את החוזה. העניין תקף גם במקרה של השאלה לקבוצה אחרת, שכן במועדון לא רוצים לשחרר אותם בחינם. לגבי מוחמד כליבאת, חיפה כידוע לא תוכל להשאילו בעונה הבאה. על פי ההסכם, המועדון יצטרך לקבל החלטה האם השחקן חוזר לסגל או משחרר אותו לצמיתות.

במקביל, נמשכות ההכנות של אריק בנאדו לקראת המשחק מול בני סכנין. חלק גדול מהסגל פצוע, כשאל משומר, קינן, חן עזרא, רן אבוקרט, עידן ורד, ג'אבר עטאא ושמעון אבוחצירא הצטרף גם יניב קטן. הקשר רן אבוקרט עבר הבוקר ניתוח לשיקום הרצועה. הניתוח בוצע על ידי ד"ר בצלאל פסקין והוגדר כמוצלח.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully