וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: טאדאס קיאנסקאס חתם לשנתיים נוספות

5.5.2014 / 13:07

הליטאי ימשיך בשורות האדומים. קאלה נפרד מאוהדי הפועל חיפה, וכתב: "לפעמים מעריכים אותך יותר כשאתה לא שם"

one

בלם הפועל חיפה, טאדאס קיאנסקאס, חתם היום (שני) על חוזה לשנתיים נוספות בקבוצה, זאת בתום מו"מ בין הבעלים יואב כץ, לסוכנו של השחקן ג'קי דהן.

הליטאי בן ה-28 הצטרף להפועל חיפה בקיץ האחרון. הוא שותף העונה ב-32 משחקים - כולם בהרכב הפותח - ספג שמונה כרטיסים צהובים וגם כרטיס אדום אחד. קיאנסקאס גם כבש העונה שני שערים, שניהם נגד בית"ר ירושלים (ניצחון 0:1 בטדי ו-2:2 בקרית אליעזר). לפני שהגיע לאדומים מהכרמל, קיאנסקאס שצבר 30 הופעות בנבחרת ליטא, שיחק בכמה קבוצות במולדתו וכן ביגלונייה ביאליסטוק וקורונה קיילצה הפולניות.

אחרי החתימה של קיאנסקאס, כץ ימשיך לנסות להגיע לסיכום עם החלוץ ז'רקו קוראץ', שמסיים את חוזהו בסוף מאי. בנוסף, גם המאמן שלומי דורה עדיין לא חתם על חוזה חדש ובמועדון מקווים שהצדדים ייסגרו בקרוב.

קאלה דרשלר שוער הפועל חיפה. ברני ארדוב
"אני שמח מאוד וגאה במה שעשיתי בארבע השנים האחרונות בהפועל חיפה, אבל הגיע הזמן להגיד שלום". קאלה דרשלר/ברני ארדוב

קאלה דרשלר נפרד היום גם מהפועל חיפה בפוסט שפירסם באמצעות חשבון הפייסבוק שלו, שבו כתב: "המשחק בשבת היה האחרון שלי בקרית אליעזר, נתתי נשיקה אחרונה לקורות השער אחרי שקיבלתי שלוש שנים ברציפות את תואר השחקן האהוב של השנה מהאוהדים. למרות שאני חושב שהמועדון צריך לעשות יותר לגבי זה ולארגן טקס מכובד, אתה מבין שזה חלק מהחיים. לפעמים אנשים מעריכים אותך יותר כשהם מבינים שאתה לא שם יותר, אבל האוהדים לא שכחו אותי.

"אני שמח מאוד וגאה במה שעשיתי בארבע השנים האחרונות בהפועל חיפה, אבל הגיע הזמן להגיד שלום. אני מאחל את המיטב כיום ובעתיד לכל האוהדים ולכל האנשים הטובים שאוהבים את הפועל חיפה. תודה על שנים שבהן תמכתם בי. תודה לכל המאמנים, השחקנים ולכל האנשים שחשובים לקבוצה. למדתי משהו מכל אחד מכם וזה יעזור לי בקריירה ובחיים בעתיד. לסיום, אני רוצה להודות למשפחה שלי על האהבה, הסבלנות, התמיכה בימים הטובים והרעים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully