וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקולי: "שחקנים צריכים לדעת שכבוד לשחק כאן"

4.5.2014 / 10:02

קשר מכבי חיפה עם הפנים לעונה הבאה. העתיד? "זה הבית שלי וחיפה יודעת את החשיבות". סטנוייביץ' התרשם מעמאשה ומנגה

one

ככל שמשחקי הפלייאוף מתקרבים לסיומם, הכרטיס לאירופה רק הולך ומתרחק ממכבי חיפה. בשבועות האחרונים פרסמנו כי חלק מהשחקנים חושבים שהקבוצה צריכה להגיע לאירופה בעונה הבאה, מה שעשוי לעזור לה בתהליך הבניה מחדש. אחרי המשחק אתמול (שבת), 1:1 דרמטי מול הפועל תל אביב שהשוותה בתוספת הזמן בקרית אליעזר, עושה רושם שלמכבי חיפה של העונה פשוט לא מגיע להיות שם.

המאמן הבא, אלכסנדר סטנוייביץ', עקב אתמול אחר גילי ורמוט ואוראל דגני, אבל עזב במחצית. למרות המשחק החלש של ורמוט, המאמן מאוד רוצה לצרפו והתעדכן על השער שבישל. סטנוייביץ' צפה אתמול גם במשחק בין קרית שמונה לסכנין כדי לעקוב אחר מספר שחקנים, ביניהם המושאלים (מוחמד גדיר, ויאם עמאשה ומוחמד כליבאת) ושחקנים נוספים.

המאמן התרשם מויאם עמאשה וייתכן מאוד שיחזיר אותו לסגל. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, חיפה כבר גיששה אצל דויד מנגה, ששיחק אצל סטנוייביץ' בפרטיזן, קני סייף מרמת השרון ואריאל הרוש מבית"ר ירושלים. לגבי האחרון, על פי הבדיקה הראשונית, סכום המכירה שלו ינוע סביב 600 אלף יורו.

יעקב שחר, בעלי מכבי חיפה, עם המאמן אלכסנדר סטנוייביץ'. אדריאן הרבשטיין
עמאשה בדרך חזרה לסגל? סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

אוהדי הקבוצה ערכו קבלת פנים יפה לרובן ראיוס, שחזר אתמול למגרשים לאחר ההרחקה הארוכה. חלק בחרו לעודד אתמול את טאלב טואטחה שזכה לשלט ("סליחה טואטחה") ואחרים שרקו בוז, אבל במועדון רואים במהלך הזה התקדמות ביחסים שבין הקהל לשחקן.

אחד השחקנים אמר אתמול: "כבר אמרנו שלא בטוח שכדאי להגיע לאירופה. לפני שנתיים זה קרה למכבי תל אביב, ושום דבר רע לא קרה מזה. להפך. הגיע צוות זר והם זכו בשתי אליפויות ברציפות".

אלון תורג'מן כבש אתמול את השער ה-14 שלו העונה (כולם במסגרת הליגה) וככל הנראה יסיים את העונה במקום השלישי בטבלת הכובשים של ליגת העל. זוהי העונה המוצלחת ביותר של תורג'מן בליגת העל והפעם האחרונה בה כבש כמות כזאת של שערים הייתה בעונה האחרונה שלו במדי הנוער של טוברוק, שם כבש 17. בשלוש העונות שחלפו הוא כבש שמונה שערים בממוצע בכל המסגרות.

"העונה אנחנו נופלים בדברים הקטנים, אבל אין מה לעשות, צריך להמשיך הלאה. עוד שלושה משחקים נצטרך לתת הכל", אמר גוסטבו בוקולי, "זה כבוד לשחק במכבי חיפה, לא משנה באיזו צורה ובאיזה מצב. כל שחקן שעולה לדשא צריך לדעת שזה כבוד להיות במועדון הזה. ככה צריך להיות עד הסוף".

"ככה נראית העונה הזאת, אבל עדיין, אנחנו מקצוענים וצריכים לתת הכל למועדון", סיכם הקשר שנשאל גם על עתידו בעקבות העובדה שאינו מחזיק בחוזה לעונה הבאה, "מה יהיה בעונה הבאה? אני פה בבית, חיפה זה הבית שלי, אני לא דואג. הם יודעים כמה חשיבות יש לשחקן בית. הם יעשו את השיקולים שלהם עד תום העונה ואני מאמין שיהיה בסדר".

יניב קטן שנפצע אתמול בחימום ייבדק היום, אבל עושה רושם שהוא גמר את העונה. אריק בנאדו מתכוון להמשיך ולתת הזדמנות לשחקנים הצעירים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully