וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים: "יש תהום גדולה בין ציפיית הקהל בבית"ר למציאות"

3.5.2014 / 21:41

מאמן הפועל עכו התייחס לעובדה שרק 850 צופים הגיעו לטדי. רוני לוי התבקש לתת טיפ לקורצקי, ואמר: "שיהיה לו בהצלחה"

חמדי סליחי הפועל עכו חוגג. אדריאן הרבשטיין
יישאר בעונה הבאה בעכו? חמדי סליחי/אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו הבטיחה היום (שבת) רשמית את מקומה בליגת העל ועשתה זאת עם ניצחון 0:2 ובהרכב חסר על בית"ר ירושלים בטדי. חמדי סליחי המשיך לכבוש אחרי שעשה זאת בשבוע שעבר ועשה זאת בפנדל בדקה ה-30 ואף בישל ליובל שבתאי (83) בדרך לניצחון הגדול.

מאמן הפועל עכו, יובל נעים, אמר בסיום: "האמת היא שאחרי שחגגנו בשבוע שעבר חשבתי שכבר הבטחנו את ההישארות באופן סופי, אבל עם התוצאות של שאר הקבוצות התחלתי קצת לפחד. כל העונה תמיד אמרתי שאנחנו חייבים להיות תלויים בעצמנו ושאף אחד לא יעשה בשבילנו את העבודה, ואני שמח מאוד שבאנו היום למשחק לא קל עם קבוצה ומאמן מצוין ואני חושב שעשינו תוצאה טובה. ברוך השם נשארנו בליגה".

ליגת העל: הפועל עכו ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
"כל החלטה לגבי עתידי אקבל באהבה". יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

על העובדה שלמשחק בטדי הגיעו 850 צופים בלבד, אמר נעים: "לא האמנתי שזה מה שאני רואה. גם כשאני הייתי פה בתקופות הכי קשות היו בין 5,000 ל-7,000 אוהדים בכל משחק ומול חיפה אפילו 20 אלף. משהו לא טוב עובר על בית"ר. בין הציפייה של הקהל לבין המציאות יש תהום גדולה. או שהבעלים ישקיע כמו שהקהל רוצה תקציבי ענק, ולא נראה לי שזה יקרה, או שהקהל יתרגל למציאות אחרת שקיימת כבר כמה שנים. גם כשאני הגעתי היינו קבוצה צעירה בלי שחקני רכש ובלי זרים. אנשים צריכים להתרגל ואם הם לא יתרגלו הם יהיו בבעיה. מגיע כל הכבוד לרוני שהצליח להשאיר את הקבוצה בליגה".

על האפשרות שיישאר בעכו בשנה הבאה: "צריך לחכות לראש העירייה ולמנכ"ל העירייה ולראות מה הם יחליטו. אני אקבל כל החלטה באהבה ונמשיך קדימה לאתגר הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רוני לוי, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"פחדתי בשלב מסוים להסתבך". רוני לוי/קובי אליהו

מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי, אמר: "לצערי יש סוג של אווירת סוף שנה, גם אצל השחקנים וגם באצטדיון. אנחנו כל הזמן מסבירים לשחקנים שצריך לשחק עד הסוף. היום הייתה פחות אנרגיה, אבל גם ככה הגענו לכמה מצבים והיינו צריכים לעשות את ה-1:1".

על המאבק העונה על ההישארות אמר לוי: "פחדתי בשלב מסוים בעונה להתחיל להסתבך ולהגיע למקומות שאני לא רוצה להגיע כמו פתח תקוה ובני יהודה. לפחות שיחקנו לא טוב היום כשזה כבר היה בגארבג' טיים. תמיד בכדורגל שואפים ליותר וכרגע זה מה שאנחנו מסוגלים להשיג". לסיום נשאל לוי אם יש לו טיפ למנחם קורצקי, מאמנה הבא של בית"ר ירושלים, והשיב: "שיהיה בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully