וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "יש לנו עוד שבוע להאמין"

מאמן מכבי פ"ת נשאר אופטימי אחרי החמישייה נגד אשדוד. קלינגר זעם: "זה דבר שלא צריך לקרות. נתייחס לזה בחומרה"

לידור כהן, מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
עדיין מאמינים. לידור כהן ומכבי פתח תקוה/מגד גוזני

מכבי פתח תקוה רשמה הערב (שבת) ניצחון שני ברציפות, הפעם 0:5 על מ.ס אשדוד בחוץ, ומחזור אחד לסיום הפלייאוף התחתון היא עדיין בתמונת ההישארות. כדי להישאר, הקבוצה ממלאבס צריכה להשיג יותר נקודות מבני יהודה בשבוע הבא (למשל ניצחון ותיקו של הזהובים, או תיקו והפסד שלהם).

משחקי המחזור האחרון (שבת הבאה, 10.5):

מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה
בני יהודה - מ.ס אשדוד
הפועל עכו - הפועל ניר רמת השרון

תחתית הטבלה:

12. בני יהודה, 30 נקודות, 44:31
---
13. מכבי פתח תקוה, 30 נקודות, 56:37
14. הפועל ניר רמת השרון, 30 נקודות, 58:27

קובי רפואה, מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
"כולם כבר הורידו אותנו". רפואה/מגד גוזני

מאמן מכבי פתח תקוה, קובי רפואה, אמר בסיום: "אני מאוד שמח שניצחנו. היו לנו חששות כי משחקים מהסוג הזה, של קבוצות שאין להן מה לשחק, יכולים להיות מסוכנים. באנו היום מוכנים, היה חשוב לנו לנצח".

רפואה הוסיף: "יש לנו עוד שבוע להאמין ובכדורגל הכול יכול לקרות. מה יהיה בשבוע הבא? נצטרך קודם כל לעשות את העבודה ואחרי זה מה שיקרה, יקרה. בוודאי שאני מאמין שאפשר לשרוד. כולם כבר הורידו אותנו, אבל אנחנו מאמינים ועושים את העבודה בשקט. אני מאוד מקווה שננצח בשבוע הבא, זה הדבר הכי חשוב".

המאמן השני, ייטב לוזון, אמר: "הקבוצה שרצתה יותר, נתנה יותר את הנשמה ובאה מוכנה יותר, ניצחה. חשבנו על הפרש שערים אבל מצד שני תמיד יש את החששות שלא לספוג גול שטותי. אני בטוח שלאשדוד יש כבוד עצמי והם יגיעו בשבוע הבא ויתנו את התחת. חוזרים להם שלושה שחקנים שלא שיחקו היום ואין ספק שהם יראו הרבה יותר טוב מהיום".

לוזון הוסיף: "אם ננצח אני מאמין שאשדוד לא יפסידו בשבוע הבא. כואב שיורדות יוכרעו בגלל הפרש שערים, אבל זה הכדורגל לצערנו זו השיטה פה אנחנו רק יכולים לאכול את הלב על השערים שספגנו במחזורים האחרונים".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ייטב לוזון, מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
אני בטוח שלאשדוד יש כבוד עצמי והם יגיעו בשבוע הבא ויתנו את התחת". לוזון/מגד גוזני

ניר קלינגר אמר על החמישייה שקבוצתו ספגה: " האמת שאני מעדיף לא להגיד את הדברים שאני רוצה להגיד, זה עלול לפגוע בכמה אנשים ובעיקר בשחקנים. דווקא בגלל שהיה לנו הרכב חסר והרבה שחקנים קיבלו צ'אנס, ציפיתי שזה יראה אחרת. נתייחס לזה בחומרה ונקווה שזה לא יקרה שוב".

קלינגר המאוכזב הוסיף: "זה דבר שלא צריך לקרות ואני הראשון שיודע את זה. אני בטוח שאם אני הייתי על המגרש, יכול להיות שלא הייתי נשאר במגרש עד סוף המשחק. בסיטואציה כזו שחקנים צריכים לדעת שיש נשמה, לב וכבוד עצמי, ולא ראיתי את זה מאף אחד זה הדבר היחיד שאני מוכן להגיד. בשבוע הבא נצטרך לתקן את הרושם העגום שהותרנו היום".

מאמן אשדוד התייחס לכך שהקבוצה שלו תתארח אצל בני יהודה במחזור האחרון: "אנחנו מודעים לסיטואציה. כל אחד יעשה את חשבון הנפש שלו. ציפיתי מאותם שחקנים שקיבלו הזדמנות ליותר וזה לא קרה. זה נותן לנו ספוט על אותם שחקנים לעונה הבאה. אנחנו יכולים לראות מי יכול להביא קצת אישיות ומי לא, ואין ספק שיהיה לזה מחיר".

ניר קלינגר, מאמן מ.ס אשדוד. מגד גוזני
כועס מאוד על השחקנים. קלינגר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully