וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "המשחק הכי מותח שלי כשחקן וכמאמן"

3.5.2014 / 20:30

מאמן בני יהודה החמיא לקהל, והדגיש: "מה שהיה באשדוד לא מעניין". שאבו: "עד שזה לא נגמר, זה לא נגמר. גאה בשחקנים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
אוהד קדוסי בני יהודה חוגג עם המאמן יוסי אבוקסיס. יוסי ציפקיס
איזה ערב מרגש. קדוסי ואבוקסיס/יוסי ציפקיס

המחזור האחד לפני אחרון בליגת העל הוליד שלל דרמות בתחתית. נפתח עם השורה האחרונה: בני יהודה ניצבת מעל הקו האדום בזכות הפרש שערים עדיף, ובזכות 0:1 ענק על הפועל ניר רמת השרון הערב (ראשון). המשמעות: גורלם של יוסי אבוקסיס ושחקניו בידיהם. אם ינצחו את מ.ס. אשדוד בשבוע הבא, יבטיחו עונה נוספת בליגת העל, ואחרי העונה הקשה שעברה על הזהובים, ניתן רק לשער שעבורם זה יהיה שקול לאליפות.

תחתית הטבלה:

14. בני יהודה, 30 נקודות, 44:31
---
15. מכבי פתח תקוה, 30 נקודות, 56:37
16. הפועל ניר רמת השרון, 30 נקודות, 58:27

משחקי המחזור האחרון (שבת הבאה, 10.3):

מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה
בני יהודה - מ.ס אשדוד
הפועל עכו - הפועל ניר רמת השרון

דלה איינוגבה שוער בני יהודה חוגג. יוסי ציפקיס
סוף סוף קצת נחת. איינוגבה/יוסי ציפקיס
שחקני בני יהודה חוגגים ניצחון על הפועל ניר רמת השרון. יוסי ציפקיס
ההכרעה עוברת לשבוע הבא. שחקני בני יהודה חוגגים/יוסי ציפקיס

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, נזהר מלחגוג בסיום, ואמר: "זה משחק כזה שהקהל דוחף אותך מההתחלה. העונה שלמה עמדה על 180 דקות וידענו שאין לנו מה לבוא בשבוע הבא אם לא ננצח. מדהים מה שהקהל עשה פה לאורך כל השבוע. זה התחיל ביום חמישי והמשיך היום. כל הכבוד לקהל ולשחקנים עם הלחימה למרות שלא היה כדורגל גדול, אבל את מי זה מעניין. אני שמח מאוד אבל אנחנו יודעים שיש לנו עוד משחק בשבוע הבא ואנחנו צריכים לגמור את זה. זה היה המשחק הכי מותח שלי גם כשחקן וגם כמאמן".

אבוקסיס נשאל כיצד הוא מתפקד תחת הלחץ, ואמר: "אני לא יודע אם אפשר להסביר את מה שעובר עליך כמאמן. זו עונה שלמה, מועדון עם אלפי אוהדים. כל איבוד כדור יכול לגרום לעונה שלמה ללכת. עבדנו הרבה זמן ולא רצינו להרוס את זה. אני שמח שחזרנו לנצח וחזרנו לעניינים. בשבוע הבא נצטרך להשלים עם זה. אני מתרגש מאוד כי הייתה פה דחיפה אדירה של הקהל שלנו. צריך לשמוח מספיק, אבל אני לא אוהב לשמוח לפני הזמן. עשינו צעד חשוב, אבל זה לא מספיק.

על המשחק המקביל שבו הביסה מכבי פתח תקוה את אשדוד אמר המאמן: "מה שהיה שם זה לא מעניין. בשבוע הבא אנחנו מארחים את אשדוד וזה משחק על כל העונה. אם אנחנו רוצים להישאר בליגה, נצטרך לנצח את המשחק הזה. נלחמתי בחיי כספורטאי תמיד בחלק העליון של הטבלה, וזה מתח אחר לגמרי. אז זו הייתה מלחמה על הקצפת. גורל המועדון מונח כעת על הכף".

אנשי בני יהודה חוגגים שער. יוסי ציפקיס
גם הוא לא מאמין למה שהוא ראה. אבוקסיס אחרי השער/יוסי ציפקיס
אוהד קדוסי שחקן בני יהודה חוגג עם האוהדים. יוסי ציפקיס
מקבל הרבה אהבה. קדוסי/יוסי ציפקיס

אוהד קדוסי שנחשב לאס הגדול של בני יהודה מאז שהצטרף בינואר, אמר: "יוסי אבוקסיס עושה עבודה מצוינת, ומאז שהוא הגיע קשה לשחק נגדנו. אני שמח שאנחנו עושים את העבודה ונשאר עוד משחק אחד העונה שהוא יותר חשוב מגמר גביע. הפנים שלנו לשבוע הבא, זה עדיין לא נגמר. כל מה שקורה איתי זה מלמעלה, הוא זה שמכוון. היה השבוע המון לחץ, ולא רק השבוע. שלושה שבועות לא ניצחנו והכול היה לחוץ. אני מקווה שהשבוע יירד קצת לחץ, אבל נעבור את זה".

על ההחמצה שלו בדקות הסיום אחרי שהיה לבד מול ניצן ובכל זאת שיגר כדור לעמוד, אמר קדוסי: "כשזה קרה, אמרתי לעצמי שרק לא נספוג כי אז הייתי גמור למרות השער שהבקעתי. לא מסרתי כי זה שבריר של שנייה מבחינת ההחלטה. אני מאוד מקווה שלא נרד ליגה, ובעזרת השם יהיה בסדר בשבוע הבא. 0:1 יעזור לנו, וזה לא משנה מי יבקיע את השער".

תום מנשרוב שחקן הפועל ניר רמת השרון. יוסי ציפקיס
הפנים אומרות הכול. מנשרוב עגום/יוסי ציפקיס
בן רייכרט שחקן הפועל ניר רמת השרון. יוסי ציפקיס
יצילו את עצמם בשבוע הבא? רייכרט/יוסי ציפקיס

חיים שאבו, מאמן הפועל ניר רמת השרון, מסרב להרים ידיים, אורמ: "עד שזה לא נגמר, זה לא נגמר. אנחנו נבוא לעשות את העבודה שלנו בשבוע הבא. אנחנו נרצה מאוד לנצח את המשחק בעכו ונקווה שתהיה ספורטיביות במחזור האחרון. תיקו היה טוב לנו, ועכשיו אנחנו לא תלויים בעצמנו. נצטרך לבוא ולהילחם, ואחרי זה לרוץ לשמוע מה עשו הקבוצות האחרות. אין לי הסבר למה קרה. בשבוע שעבר לא הגענו למשחק אבל היום באנו מחויבים. אני לא עושה סיכומים, אבל מגיע קרדיט גדול לשחקנים שעשו דבר גדול העונה. בסך הכול השחקנים השתדלו ועברו דברים שבקבוצת כדורגל אלה דברים שלא מסמנים דברים טובים".

עם המבט קדימה לעבר המשחק הבא מול הפועל עכו הוסיף שאבו: "בסך הכול אני גאה מאוד בבחורים ואני מקווה מאוד שנעשה את העבודה שלנו ונישאר בליגה. השער שהובקע היה בבעיטה מרחוק, השוער הדף והכדור נכנס, אבל זה לא שהיו יותר מדי הזדמנויות במשחק. הייתי מרוצה מהמחויבות של השחקנים. לצערי הרב במשחקים כאלה צריך להשיג תוצאות ולא עשינו את זה. ההכנות השבוע יהיו רגילות, נבוא ונעשה הכול כדי לנצח".

אוהדי בני יהודה חוגגים עם התרנגול. יוסי ציפקיס
אפילו התרנגול הצטרף לחגיגות/יוסי ציפקיס
אוהדי בני יהודה חוגגים. יוסי ציפקיס
אוהדי בני יהודה חוגגים/יוסי ציפקיס
אמיליאנו פוסקו שחקן בני יהודה חוגג. יוסי ציפקיס
פוסקו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully