וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב"ש: "לפעמים צריך לזרוק את התוכניות ולעשות בלגן"

3.5.2014 / 18:11

מאמן הפועל תל אביב הסביר מה הביא לו נקודה מול מכבי חיפה. בנאדו: "התרחקנו מאירופה, לא נוותר עד שלא ייגמר"

one
לוקאס סאשה הפעול תל אביב חוגג מול מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
קירב את האדומים לאירופה. סאשה חוגג/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה פספסה הערב (שבת) הזדמנות להשיג שלוש נקודות שהיו משאירות אותה חזק במאבק על מקום באירופה, אבל שער דרמטי של לוקאס סאשה בתוספת הזמן כפתה 1:1 שמרחיק את הירוקים עד כדי ארבע נקודות מהמקום הרביעי שעשוי להוביל לאירופה. חיפה עלתה ליתרון 29 שניות מהפתיחה משער של אלון תורג'מן, אבל השער של סאשה משאיר את האדומים במקום הרביעי כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה. אלכס סטנוייביץ' יצא במחצית למשחקה של קרית שמונה נגד בני סכנין כדי לבחון מועמדים לעונה הבאה.

מכבי חיפה והפועל תל אביב נפרדו ב-1:1

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אם היינו מקבלים שלוש נקודות, המצב היה שונה והיה הרבה יותר סיכוי". בנאדו/אדריאן הרבשטיין

אריק בנאדו, מאמן מכבי חיפה, אמר בסיום: "זה מאכזב כי בסך הכול ניטרלנו אותם בכלים שהיו לנו. במתפרצות היינו יכולים להביך אותם יותר אם היינו תכליתיים יותר. שיחקו פה שישה שחקני נוער שזה דור העתיד שלנו. השחקנים נתנו עבודה במשך כל המשחק ואני מרוצה מההופעה שלהם".

על הסגל הקצר אמר המאמן: "אין לנו סגל, אנחנו עם 12 שחקנים וגם זה צ'אנס עבור הצעירים. מי שמתאמן טוב ונראה טוב, מקבל את ההזדמנות. אני מרוצה מהצעירים. חבל כי הגיע לנו לנצח. אני לא זוכר איזו הצלה של שראנוב. היינו צריכים לנצח, וחבל. כנראה שהתרחקנו מאירופה, אבל לא נוותר עד שזה ייגמר. אם היינו מקבלים שלוש נקודות, המצב היה שונה והיה הרבה יותר סיכוי. היינו יכולים לעקוץ אם היינו איכותיים יותר בסיומת".

בנאדו נשאל גם על מה שמתרחש סביב הקבוצה, והתחמק: "אני לא אחראי לדברים שמתרחשים מסביב לקבוצה. אני אחראי לאימונים, למשחקים ומנסה לעשות את הדברים על הצד הטוב ביותר. זה לא קל כי יש לנו הרבה פציעות והרבה שחקנים שנוטלים בעומס המנטלי והפיזי. זה גובה מאיתנו מחיר. בכל חיי נתתי מעצמי עד הסוף, וזה מה שאני אעשה עד הסוף. זה אני וזה האופי שלי, כך אתנהל תמיד. למרות שיש מאמן לקבוצה בעונה הבאה, אני מתפקד ואותי לימדו לתת את כל כולי עד הרגע האחרון". על הקהל שחלקו קרא בגנותו הוסיף בנאדו: "לא שמעתי את הקהל קורא יותר מדי, אולי היו בודדים".

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
"אני לא מבין מי קיבל את ההחלטה לשחק בשעה הזו". רן בן שמעון/אדריאן הרבשטיין

רן בן שמעון, מאמן הפועל תל אביב: "המשחק הזה היה חשוב לנו, וה-1:1 הזה הוא מהמוצדקים. עשינו שינויים גם חיצוניים וגם פנימיים. עד הדקה ה-70 ראיתי שלא נבקיע בעשר השנים הקרובות. לפעמים צריך לזרוק את כל תוכניות המשחק ולעשות בלגן. אני שמח שלא היינו חשופים. אני לא זוכר מצב אחד של חיפה בכל המשחק הזה. שלטנו במשחק לכל אורכו, הנענו את הכדור והחום מנע מאיתנו להיות חדים מול השער. אני לא מבין מי קיבל את ההחלטה לשחק בשעה הזו. אסור לשחק בתנאים שהיו היום".

על המאבק על המקום הרביעי והמשך דרכו במועדון, אמר בן שמעון: "הנחת היסוד היא לא ברורה בשלב הזה. קודם נבטיח את המקום שמוביל לאירופה. יש לי חוזה בהפועל תל אביב, זה מועדון שאני מאוד מחובר אליו ואני רוצה להישאר פה. אם התנאים יהיו נכונים, אני אשאר פה".

גילי ורמוט הפועל תל אביב מול אלעד גבאי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"מי שרוצה אותי, יודע שהוא צריך לפנות להפועל תל אביב, ואני מתרכז בקבוצה". גילי ורמוט/אדריאן הרבשטיין

גילי ורמוט, שבישל את שער השוויון: "באופן אישי היה לי משחק חלש מאוד, אבל לפעמים ההברקה עושה הבדל. אני שמח שידענו להשוות, הייתה תנועה גדולה של סאשה וזה היה חשוב לנו מאוד. רצינו שלא להפסיד כדי לשמור על פער ארבע הנקודות. התחלנו את המשחק גרוע מאוד. בכל המשחקים נגדם היינו יותר טובים. קיבלנו שער וזה הכניס אותם למשחק. זה קצת שיבש לנו ואני שמח שהתעשתנו בסוף".

עוד הדגיש ורמוט שלאור המאבק על מקום באירופה, "אנחנו בעד קרית שמונה בגמר הגביע". על המשך דרכו הוא אמר: "אני יודע שיש לי חוזה בהפועל תל אביב לעוד שלוש שנים. יש הרבה דיבורים וספקולציות. מי שרוצה אותי, יודע שהוא צריך לפנות להפועל תל אביב, ואני מתרכז בקבוצה".

אוהדי מכבי חיפה עם שלט נגד טאלב טואטחה. אדריאן הרבשטיין
ממשיכים למחות נגד טואטחה/אדריאן הרבשטיין
לוקאס סאשה פטר אורלנדיץ' חוגגים עם אוהדי הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
שוויון דרמטי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully