וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל רעננה: הראש כבר בעונה הבאה

2.5.2014 / 16:55

כץ ודורה כבר נפגשו, אך במועדון חוששים שהבעלים ימריא לארה"ב לפני סגירה. האורחת תשלב צעירים (שבת, 20:00)

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: חמישה. הפועל חיפה מובילה 1:3 בניצחונות, משחק אחד נגמר בתיקו.

* כשהפועל חיפה מארחת יש לה שני ניצחונות ותיקו אחד מול רעננה.

* הפועל רעננה עם רצף משחקים ללא הפסד שהוא שיא מועדון – שישה.

* רעננה השתחררה בשלושת המחזורים האחרונים – במשחקים שלה מובקעים ארבעה שערים בממוצע, לעומת 1.96 בממוצע למשחק ב-28 המחזורים הראשונים.

* בשמונת המשחקים האחרונים של הפועל חיפה לא היה תיקו. היא ניצחה רק שניים מהם.

* בשישה משבעת המשחקים האחרונים של הפועל חיפה התוצאה הייתה 0:1 – חמש פעמים לרעת האדומים מהכרמל.

הנתונים באדיבות אתר דריבליסט

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

עם כל הכבוד למשחק מול הפועל רעננה, בהפועל חיפה מתעסקים בעיקר בהכנות לעונה הבאה כשהנושא המרכזי על הפרק הוא מינוי המאמן. בין שלומי דורה ליואב כץ יש התקדמות לאחר שהשניים נפגשו, אך שום דבר לא סגור. דורה העביר את דרישותיו וכצפוי חלק מהדרישה הייתה מעבר למגרש אימונים אחר, כשכעת כץ מנסה לסגור על מגרש שכזה לעונה הבאה. בשבוע הבא כץ יעזוב את הארץ ובחיפה חוששים שהבעלים שוב יטוס לארצות הברית מבלי למנות מאמן, סאגה שעלתה בעונה שעברה בעזיבתו של ניר קלינגר. בנוסף, כץ יצטרך לסגור את התנאים גם מול ז'רקו קוראץ' שכן השחקן מסיים את החוזה בסוף החודש ואם עד אז לא ייסגרו הדברים, הוא צפוי לעזוב את הקבוצה. אגב, היום נפגש כץ עם איש העסקים מיקי קופל שעשוי לרכוש את מחלקת הנוער של המועדון לפגישה ראשונית בעניין.

בחיפה יודעים שהמשחק מחר אינו בעל חשיבות אמיתית אך דורה ביקש מחניכיו לתת הכל כדי לרדת עם ניצחון שימתיק את ההימצאות בפלייאוף התחתון. המאמן מתלבט בין עומרי קנדה ללירן סרדל, כאשר אדיר דהן הצעיר צפוי להתחיל על הספסל ולהשתלב בהמשך המשחק. גם לירן כהן בתמונת ההרכב כשיובל אבידור וקוראץ' צפויים להמשיך לקבל קרדיט.

הפועל רעננה:

גם ברעננה מתעסקים בעיקר בעונה הבאה, והמשחק שצפוי להיות אחד האחרונים של מנחם קורקצי בקבוצה צפוי להיות גם משחק בו המאמן יעניק במה לכמה שחקנים צעירים. הבעלים אשר אלון שוחח עם השחקנים השבוע והודיע להם שקורצקי לא צפוי להישאר, ובשבוע הבא, אחרי מינויו הרשמי בבית"ר ירושלים, צפויים ברעננה לשבת עם מחליפים פוטנציאליים, כששמותיהם של שלומי דורה, גיא לוי וחיים שאבו עלו במועדון כמועמדים להגיע לקבוצה.

קורצקי עדיין לא החליט על הרכב סופי אך מהאימונים האחרונים עולה שרז כהן ישחק בעמדת החלוץ כשגם גיא ליפקה צפוי לקבל את הקרדיט בהרכב. עדי נמני ובן בנימין המוצהבים לא יהיו בסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה מול אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
הזמן אוזל. קוראץ'/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: יובל אבידור

החלוץ שחזר להרכב לאחרונה ירצה לשפר בשני המשחקים שנותרו את הסטטיסטיקה האישית לקראת הקיץ הקרוב בו הוא יצטרך להחליט אם הוא נשאר בחיפה או מחפש לו קבוצה אחרת. דווקא במשחק לפרוטוקול אבידור יכול לכבוש, לבשל ולהוכיח לכולם שהוא עדיין סחורה חמה בליגה שלנו.

הפועל רעננה: גיא ליפקה

דווקא מול הפועל חיפה, בשורותיה לא קיבל הזדמנות, ינסה המגן הימני להראות שהוא שחקן לגיטימי בליגת העל. ליפקה שניחן במהירות טובה יכול לנצל את חוסר העניין במשחק כדי להתבלט ולתת נקודה למחשבה למאמן הבא של רעננה.

יובל אבידור, הפועל חיפה. קובי אליהו
לשפר את הסטטיסטיקה. אבידור/קובי אליהו

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: ניב אנטמן, עומרי קנדה (לירן סרדל), אושרי רואש (דנילו ניקוליץ'), טאדאס קיאנסקאס, עמיר נוסבאום, דריו פרננדס (הישאם כיוואן), יוסי דורה (רועי שוקרני), לירן כהן, עאהד עזאם (אור אוסטווינד/דלה ימפולסקי), יובל אבידור, ז'רקו קוראץ'.

הפועל רעננה: אריק ינקו, גיא ליפקה, יניב לביא, עמנואל אמבולה, יוגב לרמן, אלי בבאייב, שניר שוקר, אנתוני נוואקמה, ליליו, צ'אם ממאדו (סער בנבנישתי), רז כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully