וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - סכנין: מנגה בספק, מזרחי חוזר לסגל

2.5.2014 / 13:36

שינויים רבים בקרית שמונה לקראת המשחק הביתי (שבת, 18:00, ערוץ 1). צ'חנוביץ' יוקפץ להרכב, עוסמאן חוזר בסכנין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 16. סכנין מובילה 5-6 בניצחונות ועוד 5 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשקרית שמונה מארחת זה 2-3 לטובתה בניצחונות ועוד שתי תוצאות תיקו.

* ב-5 המשחקים האחרונים מול בני סכנין קרית שמונה הבקיעה לפחות פעם אחת ובאף אחד מהם היא לא הפסידה (שלושה ניצחונות ושני תיקו).

* סכנין לא ניצחה בקרית שמונה כבר 6 שנים, מאז ה-0-2 בחוץ באפריל 2008.

* קרית שמונה לא ניצחה בבית בשני המשחקים האחרונים, אבל לא הפסידה כבר 13 משחקים ברצף.

שחקן עירוני קרית שמונה דויד מנגה. ברני ארדוב
בספק. מנגה/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

חלוצה של עירוני קרית שמונה דויד מנגה בספק למשחק מחר מול בני סכנין ואם לא יוכל לשחק מי שיפתח במקומו יהיה יואל צ'חנוביץ' הצעיר. מי שיחזרו לסגל הם ויאם עמאשה שלא שיחק מול מכבי חיפה בשל סעיף בחוזהו ואופיר מזרחי שיחזור אחרי תקופה ארוכה מאוד לסגל ואולי אף ישולב במהלך המשחק.

בקרית שמונה מודעים לעובדה שהאוהדים והאנשים מסביב למועדון מתעניינים כעת בעיקר בגמר הגביע, אך המאמן ברק בכר החדיר לחניכיו שהם חייבים קודם כל לנצח את סכנין ולהבטיח כמעט באופן סופי את המקום השלישי.עודד אלקיים שגמר את העונה גם כן לא יהיה בסגל, וכך גם רוג'רס קולה. מתן אוחיון ישחק בעמדת המגן הימני.

"ניצחון בסכנין יגרום לנו גם להבטיח כמעט בוודאות את המקום השלישי, אבל חשוב מזה, להמשיך את המומנטום לקראת גמר הגביע", אמר שחקן בקבוצה. "כרגע הראש שלנו רק שם ואנחנו מאמינים שבבית נוכל להשלים את המשימה הזאת".

בני סכנין:

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס הגיע היום לאימון הקבוצה ושוחח עם השחקנים על המצב הכלכלי. אבו יונס התנצל בפני השחקנים על העיכובים במשכורת ואמר להם: "אני אדאג לעניין המשכורת ומבטיח שתקבלו הכל, אבל יש לנו משחק חשוב מחר ואני באמת מבקש מכולכם שתתרכזו בו".

בקרב השחקנים עדיין קיים כעס גדול על הסחבת בעניין הכספי, אך לעת עתה הם החליטו להתמקד במשחק מחר. אחר כך הם ייתנו לאבו יונס ולשאר ההנהלה את האפשרות לסדר את העניינים לפני שהם נוקטים בצעדים מסוימים בעניין.

גם המאמן מרקו בלבול שוחח עם שחקניו ואמר להם: "עשינו עונה מדהימה ואף אחד לא יוכל לקחת את זה ממנו. אבל בואו נסיים אותה בצורה טובה ונוציא את המקסימום מהעונה הזו".

בלבול ימשיך עם מור שושן שמצטיין במשחקים האחרונים בחוליית ההגנה כאשר גם שאר ההרכב, מלבד עלי עוסמאן שחוזר מצהובים, צפוי להיות זהה לזה שפתח במשחק האחרון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חן דילמוני אחמד עאבד עירוני קרית שמונה חוגגים. ברני ארדוב
אחמד עאבד חוגג, משמאל/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: אחמד עאבד

השחקן שצפוי להיות מהמלפפונים החמים בקיץ ירצה לשפר לקראת סוף העונה עוד יותר את הנתונים הסטטיסטיים שלו. משחק בית מול בני סכנין הוא הזדמנות טובה עבור השחקן להראות מה הוא יודע, לנצל את היתרונות שלו ולהעניק ניצחון חשוב לקרית שמונה.

בני סכנין: אברהם פאס

הבלם הספרדי סגר לעוד שנתיים בקבוצה וכעת מול ההתקפה האימתנית של קרית שמונה הוא יצטרך להוכיח למה בסכנין כל כך סומכים אליו. פאס שהפך העונה לאחד הבלמים הטובים בארץ יצטרך ביחד עם שאר חבריו לעצור את עאבד, רועי קהת והאחרים ולהשאיר לסכנין סיכוי לניצחון חוץ מתוק במיוחד.

אברהם פאס, בני סכנין. קובי אליהו
פאס/קובי אליהו

הרכבים משוערים

קרית שמונה: גיא חיימוב, מתן אוחיון, קאסיו פרננדס, חן דילמוני, עדן שמיר, וובה בראון, אדריאן רוצ'ט, רועי קהת, יואל צ'חנוביץ' (דויד מנגה), אחמד עאבד.

בני סכנין: אחמד שאבל, עלי עוסמאן, מור שושן, אברהם פאס, דדי בן דיין, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, אחמד קאסום, פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת, מוחמד גדיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully